maandag 30 mei 2011

Kaarten met designables

'k Had weer eens zin om met 3d plaatjes te werken. En met het embos- en snijwerk van een designable zijn het wel mooie kaartjes geworden.


Het 3d plaatje is van een ouder vel van Mattie maar ze blijven mooi. Het scrappapier achter de opening is ~Once upon a springtime collection~ van Graphic 45. Voor de randen heb ik een border van Crealies gebruikt.
De tekst is een rub-ons van Marianne Design en verder heb ik het afgewerkt met een strik, parelkoord en bloemen.


Deze kaart met dezelfde designable maar met een plaatje van Marieke Design. Het achtergrondpapier heb ik van een freubelvriendin gekregen en is volgens mij ook van Marieke.
Deze randen heb ik gestanst met doohickey ~Old Swedish Lace~ van Magnolia. En ook hier afgewerkt met strik, pareldraad en een roos.

28 opmerkingen:

  1. Wat zijn die chique, vooral de eerste spreekt me heel erg aan met die zachte tinten!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,
    Zelf werk ik erg veel met 3D, deze kaarten vind ik dus ook erg mooi.
    De knipvellen van Mattie en Marieke zijn wel een beetje mijn favoriet.
    De kleurencombi is super.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stijvolle kaarten,vooral de bovenste met de lichte tinten vind ik erg mooi!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke
    ~~~~~~~~~~~~
    WAt een schattige kaarten.
    En heel lief van kleur.
    Schitterend mooi gemaakt.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes Tineke!
    Ik vind ze beiden even mooi! :)
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooohhh Tineke, wat zijn ze allebei prachtig zeg!!!! Schitterend!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten Tineke, de "mattie"kaart spreekt me het meest aan.

    Gr. Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee totaal verschillende kaarten, fijn afgewerkt.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.
    Ik vind 3d ook altijd mooi en je kan het naar iedereen toesturen en met de cute kaarten gaat dat niet.
    Fijne dag Jannie.

    Ps veel plezier met het nieuwe Maja papier mooi hé!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zwei ganz wunderschöne Karten! Bin ganz begeistert von diesem Embossing. Sind das Schablone zum Prägen und Ausstanzen?
    Ganz zauberhafte Gestaltung beider Karten!

    Liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig zeg, wat een mooie en lief papier heb je gebruikt.
    Heel stijlvol zijn beiden kaartjes geworden.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 prachtige kaartjes heb je gemaakt!
    Mooi papier bij elkaar, en de mattie plaatjes blijven inderdaad heel mooi.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaartjes Tineke, die plaatjes doen het er goed bij. Leuk gedaan. (ik kon de groeten niet overdoen, ik was zaterdag te laat in Putten). Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Tineke,
    Ik je kaartjes erg mooi en stijlvol!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi en sjiek vind ik ze Tineke !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw prachtige kaartjes Tineke.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zijn prachtige kaarten geworden Tineke!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaarten en de kleuren zijn ook prachtig.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ze zijn prachtig Tineke, en wat een mooie strikjes heb je weer gemaakt voor erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Tineke,

    Wat zijn ze weer mooi ik vind jou kaarten altijd zo mooi.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt twee hele mooie chique kaarten gemaakt Tineke! Echt prachtig!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw Tinus je hebt er weer gave kaartjes mee gemaakt, chique hoor enne ik vind ze allebei mooi van kleur!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaartjes Tineke, ook leuk om weer eens te doen hè, 3D!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Tineke
    Wat een schitterende kaartjes.
    Zo sierlijk.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig Tineke
    Groeten Annie I

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig Tineke
    Groeten Annie I

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi Tineke, zo sfeervol en ja die 3d plaatjes blijven mooi hoor, ik heb er heel veel weggegeven toen ik steeds meer scrapkaarten ging maken, maar ik heb er ook nog veel bewaard!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen