dinsdag 19 juni 2012

Land in zicht...

Tja, zoals de titel al doet vermoeden....is het weer een maritiem kaartje.
Sorry als ik jullie ermee verveel.
De volgende wordt waarschijnlijk iets anders. 
Het papier is uiteraard weer ~Life by the Sea~ van Maja Design.
De patrijspoort is op de ronde nestabilities geplakt.
Op de "knoppen" van de patrijspoort heb ik parels gedaan.
Ook hier de vuurtoren, schelp en zeesterren gebruikt van MD.
Verder een stukje twine en een geruite strik met bedel gebruikt.
Op de golven van de zee heb ik stickles gedaan.
Als je de kaart aanklikt, kun je het beter zien.

Deze kaart doet mee aan de challenges:
* Scrap & More: gebruik 2 stempels
* Magnolia Down Under Challenge: bingo (ik heb gebruikt charms-die cuts- paint)
* Magnolia-licious Highlites: water, water Everywhere!!

31 opmerkingen:

  1. hoi tineke
    hoe kan je nu zeggen dat je mij verveeld met deze prachtige kaart,voor mij is het niet land in zicht maar een prachtige kaart in zicht:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Tineke! Mooie kleurencombinatie.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend!! Meer heb ik niet te melden haha,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is weer super. De combinatie is weer zo mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een super mooi kaartje
    Heerlijk toch de zee en strand.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super mooi kaartje.
    groetjes Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een bjoetie Tinus en je kaarten/creaties vervelen nooit hoor en het is toch zomer dus logisch dat je wat meer van dit soort kaartjes maakt.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Tineke,super die stempels,zo mooi ingekleurd.
    Geweldig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat mooi bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje weer Tineke, erg mooie details gebruikt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Tineke this is awesome, love the design the die cuts are fab, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee hoor, maritiem gaat nooit vervelend, 't is juist lekker zomers! mooi kaartje weer!
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is ook weer geweldig!!!! Hiermee verveel je ons toch nooit!!
    Heeft Hilary haar her al gehad?? Ik hoop dat het goed gegaan is? En anders: héél veel succes!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooi kaartje
    en vervelen hiermee doe je
    mij nooit

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mij verveel je niet hoor Tineke, ik kijk graag naar allessssss wat je maakt. Het ziet er altijd geweldig uit en ook deze keer weer!
    Prachtig!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nee hoor Tineke ,het verveel me helemaal niet.
    Het zijn weer prachtige kaartjes erg leuk !
    Groeten Annie I

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Tineke,

    Prachtige kaarten maak je! Maar even een vraagje over de schelpjes en vuurtoren enzo.... Hoe kleur je die?
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kaart hoor Tineke.
    Mij verveel je er niet mee.
    Ga gerust nog even door.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wooow Tineke, wat een prachtig kaartje, zo mooi van kleur en geweldige details, SCHITTEREND!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook van dit kaartje kan ik weer heerlijk genieten
    Hij is prachtig Tineke

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nee hoor, deze is ook alweer zo mooi. De tinten vind ik ook zo mooi. En je bent echt een kei in het plaatsen van embellies!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super mooi kaartje, mij verveel je hier niet mee hoor.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Cute card! Thank you for playing along with us at MDUC this week.
    Hugs, Janne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige maritieme kaart Tineke, zo mooi afgewerkt mat al sie leuke stanzen en het mooie papier van Maja. 't is weer een toppertje hoor!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh your card is beautiful, I love every inch of it:-) Thanks so much for joining in this week's BINGO challenge at Magnolia Down Under
    Hugs
    Karen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooh wat is ie mooi!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen