maandag 30 september 2013

Wintergroetjes

Vrijdagmorgen ben ik naar de gezellige demodagen geweest bij Doe@ding. Dat zijn van die dagen waar ik gewoon echt naartoe moet.... ;-) 
Weer veel bekenden gezien en gesproken.
Het weekend heb ik nog maar weer een winterkaartje gemaakt. Er moeten er nog zoveel gemaakt worden...
De papiertjes zijn uit paperpad ~Hope~ van Authentique die prima bij het plaatje (GH3081) van Gerda's Hobbyshop passen.
Het mooie raam met openslaande vensters (CR1259) met hulsttakken (LR0242) en kerststerren (LR0142).
De grote bomen (LR0136) en kleine boom (COL1330) heb ik van vilt gestanst en om ze nog extra winters eruit te laten zien, heb ik wat snowtex aangebracht. Een paar hertjes (COL1330) komen uit het bos tevoorschijn. 
Een paar houten sterren van de Xenos, een strik met belletjes van Action (van een hart waar ik de belletjes van gesloopt heb) en een tekst van Crealies.
Hier en daar heb ik wat gesso langs gedaan.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij de challenges:
* WLVC: gesso/verf

33 opmerkingen:

  1. So beautiful - a real keepsake to treasure forever!
    sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,
    Prachtige, sfeervolle kaart, mooie mallen en super afgewerkt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart, heel mooi. Ik ben ook met mijn dochter op vrijdag naar de demo dagen geweest, heb je niet gezien, jammer, het is altijd leuk om iemand in het echie te zien,maar wij hebben de workshops ook gedaan. groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje weer Tineke, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje Tineke! Ik vind je afwerking en details ook weer top!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een smaakvol kaartje Tineke, erg mooi gedaan. Liefs Ghea ♥
    CANDY bij:gheasknutselkaartjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke,
    ik denk dat er heel veel...de belletjes hartjes van de Action hebben gesloopt,hihi. Je kerstkaart met je raam en afbeelding er achter is prachtig, en de vilten witte bomen doen heerlijk winters aan! En ik geloof graag dat je erg hebt genoten bij Doe@ding, ik baal erg dat ik dan zo ver weg woon! Fijne avond en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi winters kaartje Tineke leuk zo de bomen met vilt.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje, leuke die bomen van vilt, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga me langzaam in kerstsfeer wanen met je altijd prachtige kreaties!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een juweeltje Tineke,wat een
    prachtige kaart is dit.Leuk die bomen bij het raam en de hertjes er tussen.
    Echt super hoor!!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje Tineke, mooi met dat raampje en ook die witte vilten boompjes zijn erg leuk, en dat er dan zo die hertjes ertussen uit gelopen komen....TOP!!!

    grortjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Tineke en wat een leuk idee de kerstbomen van vilt temaken.
    Wat leuk dat je ook bij de demodagen was jammer dat ik je niet gezien heb.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Tineke, dit raam staat niet op mijn verlanglijstje maar nu ik deze kaart zie... Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi kaartje Tineke en bedankt het ziet er gezellig uit.
    groetjes van An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje Tineke.
    Erg leuk dat raam! Kan je weer van alles achter stoppen :)
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eine wunderschöne Karte ist das geworden.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Tineke

    Dit is er in ieder geval weer eentje voor je voorraad. En nog een hele leuke ook.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw, je kaart is prachtig, mooi winters sfeertje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooh Tineke, wat een schitterende creatie!!! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende winterse kaart!
    En wat is die nieuwe mal van Marianne Design weer geweldig mooi!!!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart Tineke, echt een plaatje. Bedankt voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is weer prachtig Tineke, bedankt weer voor je deelname bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig kaartje.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie winterkaart Tineke, heel sfeervol

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kerstkaart Tineke en ik vind dat raam helemaal geweldig. Ik vroeg afgelopen zaterdag bij Doe@ding om een ander raam dan de recht-toe-recht-aan-mal die ze hadden hangen maar ze wisten niet welke ik bedoelde......deze dus hahaha. Echt 1 voor op mijn lijstje....Leuk dat je weer meedoet bij WLVC, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Tineke,
    beauty Chrismas Card and wonderful work with die cuts!
    Greets Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heerlijk die demo dagen kan je leuke ideeën opdoen.
    Je kaart is heel mooi geworden.
    suc6 met de challenges.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie en sfeervolle kaart.

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oooooooh Tineke wat leuk met dit raam. Wat prachtig gemaakt. Dit is weer een hele mooi kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen