zaterdag 25 oktober 2014

Kerstster

Vandaag was dan de demodag op de hobbybeurs bij Gerda's Hobbyshop. Het was weer een feestje om er te zijn, een hele gezellige dag.
Weer veel bekenden gezien en gesproken maar ook nieuwe mensen leren kennen. 
Echt heel leuk!
Gerda en team, bedankt voor de superleuke dag!!!
Ik ga de kaarten/creaties van lieverlee aan jullie laten zien. En ook ga ik proberen om jullie blogs weer te bezoeken.
De basis van deze kaart heb ik gemaakt met de ster van Dutch Doobadoo.
De sterren zijn gescrapt met de nieuwste lijn "A gift for you" van Maja Design.
Ook de afbeelding zit op één van de vellen.
Het tekstlabel komt van de onderrand van een vel.
De gebruikte mallen zijn allen van MD: kerstbloem (LR0122), hulstblaadjes (COL1363), bomenrijen (CR1287), herten (CR1289) en het hekje (CR1288).
De bomen heb ik bewerkt met snowtex.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* Vintage Udfordring: min. 2 scrappapiertjes
* Card and Scrap: bloemen
* Divas by design: Christmas flowers 

32 opmerkingen:

  1. Wat een super gave ster Tineke.
    Heel apart gemaakt ,prachtig !!!
    Leuk dat je een fijne dag had .
    Een goede zondag met elkaar .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart, wat is het nieuwe papier van Maja Design weer mooi.
    Lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt die ster. Had er al een paar, maar verkocht in Haarlem. Ga nog maar weer een paar maken. De Kerstman kopjes heb ik nog. Maar deze is zo mooi. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Je begint al met een prachtige kerst kaart,
    ben benieuwd naar de volgenden ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, Leuk!!! Vond je kaarten en cadeautjes weer supermooi! Gaf weer veel inspiratie, bedankt! En ja, het was weer erg druk en gezellig!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je zo'n gezellige dag hebt gehad zeg, kun je weer ff op voort he, je kaart is weer super zeg heel erg mooi, fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Tineke, leuk dat je zo'n leuke dag hebt gehad, ik ook trouwens want heb mijn verjaardag nog met een lekker etentje samen met mijn familie gevierd....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze kerstkaart in de vorm van een ster, prachtig papier ook

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Tineke
    ik heb al die prachtige kaartjes van jou mogen bewonderen vandaag en stuk voor stuk zijn het plaatjes om te zien.
    ik vond het heel gezellig dat we elkaar weer hebben gesproken.
    liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne Zondagmorgen tineke,
    wat een pracht van een kerstkaart
    bedankt voor het leuke idee te delen
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. In het echt is het nog mooier. Ik vond de andere kaarten op de beurs ook erg mooi om naar te kijken.
    Ik vond het gisteren ook erg gezellig en leuk je ontmoet te hebben.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Tineke
    leuk zo in deze stervorm

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie kerstkaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een pracht van een kerstkaart en zo perfect gemat!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat het zo geslaagd en gezellig was! Nog even van nagenieten. Je kerstkaart is weer een prachtige creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tineke
    Dat was vast genieten op de demo-dag, ik geniet nu van je prachtige kerstkaart, beeldig weer.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je zo'n leuke demodag hebt gehad... Als alle kaarten zo mooi zijn als deze dan kan ik dat goed begrijpen dat het zo geslaagde dag was...

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pracht van een ster Tineke! Supermooi in deze rustige tintjes en de hertjes vormen zo'n speels stelletje samen! Enig gedaan, liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  19. at leuk deze kerstster zo mooi met het papier en hertje,s groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ben ik nog even Tineke! Bedankt voor je deelname bij Vintage Udfordring! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lijkt me heel gezellig geweest Tineke en wat een mooie, rustige kaart laat je zien..prachtig.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Tineke. Prachtige kaart. De boompjes vind ik zo'n leuk detail op deze kaart. En gezellig was het gisteren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldig mooie ster Tineke....en hele mooie accentjes erbij....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook deze kaart zag er in het echt heel mooi uit, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super gaaf kaartje en dit is weer prachtig gedaan. Mooi modelletje is dit ook voor een kerstkaart en dan zo bijzonder in deze bruintinten. Leuk hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous! Thanks for joining us at Divas this week x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart in de stervorm. Heel mooi.
    groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig kerstkaartje, mooi de stervorm.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart, helemaal top!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gorgeous card...Thanks for playing along with us at Divas by Design this week.
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen