dinsdag 23 februari 2016

Wie gaat er naar de Knotsgekke Kaarten en Scrap dagen???

Vandaag maak ik de winnaars van de vrijkaarten bekend die naar de Knotsgekke Kaarten en Scrap dagen mogen.
Velen hebben een bericht achtergelaten, al dan niet in dichtvorm!
Om het eerlijk te laten verlopen, heb ik alle namen op een briefje geschreven en in een schaaltje gedaan. 
Ik gun het jullie allemaal maar ik kon "maar" 5 briefjes eruit halen....
Wie oh wie mag gratis naar de beurs en mag ook nog iemand meenemen???




Deze dames zijn de gelukkigen!!! 
Rosina, Annette van Wingerden, Jannie (de Butter), Marinda Krijgsman en Gelinda Snellen, willen jullie mij een mailtje sturen? 
Dan kan ik jullie de vrijkaarten sturen.
Op mijn blog vind je rechtsboven een button met "Email me". Wanneer je daarop klikt, krijg je direct een venster voor een mailtje. 

4 opmerkingen:

  1. Wat geweldig om te zien dat ik bij de gelukkige ben voor de vrijkaartjes Tineke, ik stuur je zo een mailtje...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh!! Ontzettend leuk!! Mailtje komt eraan!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeel erg leuk Tineke!!!
    Wat ben ik blij met de Kaartjes.
    Mailtje heb ik al gestuurd naar jou.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha super leuk dat ik gewonnen heb.
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen