donderdag 30 juni 2016

I'm dreaming of a white Christmas...

Zaterdag liet ik jullie al de ene kaart zien die ik maakte voor the Collection # 41.
Omdat ze beiden met heel andere materialen gemaakt zijn, laat ik ze afzonderlijk zien.
De andere kaart is een kerstkaart met de nieuwe Cardtoppers van Mattie en een liedjesstempel die weer op voorraad zijn. 
En zo heb ik toch weer een kerstkaart op donderdag!


Ik heb er een boekkaart van gemaakt met de boekmal van Dutch Doobadoo.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1289 Tiny's deer, CR1338 Tiny's tree oak, CR1343 Christmas bells, CR1345 Ice crystal arche, CR1352 Labels - basic shape, CR1359 Basic Passe-partouts square
Creatable: LR0360 Tiny's grass
Paper bloc: PK9132 La Provence
Clear stamp: CS0948 Christmas Carol - White Christmas
Cardtopper: CT1506 Favorites Mattie
Bells: JU0941 black & white
Diamond gems: JU0953 light & dark silver
Lint: JU0914 Silk lace white, JU0949 Maritime rope
Snow paper CA3104

Voor de beschrijving verwijs ik jullie weer naar de downloads bij Marianne Design.

Bij Card and Scrap kwam ik in de top-3


met deze maritiemkaart. Heel fijn!

18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie boekkaart voor Kerst, Tineke.
    En gefeliciteerd met je top 3 kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig exemplaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hıj ıs weer super gaaf Tıneke!!
    Gefelıcıteerd met je top 3 kaart
    Heel leuk voor je!!
    Groetjes Jannıe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart !
    En congrats met de top 3 !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Tineke in deze boekvorm. Weer zo leuk gemaakt Top hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart Tineke, het is echt een kerstverhaal!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo

    Tineke, wij kennen elkaar al zo lang via blogs, maar telekens sta ik versteld van je mooie kaarten die je maakt
    het is genieten, elke keer opnieuw!!!
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerst kaart heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je top 3 plekje.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. weer een prachtige kaart! De tekststempel is net van pas voor het labeltje (ga ik misschien wel eens nadoen! danke voor het idee!) de combinatie plaatje en stansjes is ook zo tof!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi weer Tineke. Ik zag hem ook op facebook voorbij komen. Heel leuk gedaan in de vorm van een boek.
    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi is dit kerstkaartje in boekvorm Tineke.. en die tekst past er zo leuk bij
    gefeliciteerd met je topplaatsje heel leuk voor je ...


    groetjes
    Rosina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super deze kerstkaart en doet het heel goed met de Dutch doobadoo boekmal. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Tineke! Die cardtoppers zijn leuk op een kaart, zeg! En alweer een top plekje, van harte!

    BeantwoordenVerwijderen