dinsdag 20 juni 2017

Hello Baby!

Op het blog van HobbyVision zijn we weer met een nieuwe challenge gestart.
Deze maand hebben we een inspiratiefoto voor jullie.


Mijn voorbeeld is een babykaartje in de kleuren mint - grijs - wit.


Bij het vinden van dit babyplaatje vond ik de cart art Air balloon van Dutch Doobadoo wel leuk.
De luchtballon nam ik over op wit karton en designpapier "Eline's Babies blue" en het mandje op "Country Flowers".
De afbeelding geplakt op het ovale basis frame. 
Bovenaan een (gedeelte) tekst van chipboard die ik met distress inkt op kleur heb gebracht. Een babyflesje en speen erbij.
Ook een mooie bloem met takjes erbij.
Op de strookjes van de "touwen" aan het mandje heb ik wit touw geplakt. Verder nog een tekst op de mand en een lief enamel hartje.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectable: COL1421 Eline's baby essentials
Craftable: CR1333 Basic - Oval
Creatables: LR0470 Anja's Frilly square (takjes), LR0472 Anja's Flower set
Paper bloc: PB7049 Eline's Babies blue
Clear stamp: EC0165 Eline's Words Sweet Baby
Enamel dots: PL4511 Project NL - Cold as ice
Chipboard tekst: PL3502 Project NL - Gezin

8 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Tineke!
    Leuk model is dit weer van D.d.b.d
    Heel mooi bewerkt met andere mallen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart Tineke.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje Tineke!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke,
    Wat is het lang geleden dat ik jou blog bezocht hebt.. Zoveel moois heb je de afgelopen maanden aan de lopende band gemaakt ;-)
    Hoe gaat het met de klein kinderen?
    Je babykaart vind ik heel leuk zo met de luchtballon en het plaatje past er inderdaad helemaal bij!
    Fijne dag toegewenst en tot snel maar weer.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om de luchtballon van DDD te gebruiken voor een babykaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen