maandag 8 januari 2018

Stoer jongetje

Een paar posten terug zei ik al dat de voorraad babykaartjes nihil is.
Zaterdag heb ik eerst eens wat babyplaatjes opgezocht tussen de verzameling en er een mooi plaatje van Syta van Gelderen uitgevist.
Er liggen nog wat plaatjes op mijn werkblad want ook de babymeisjes moeten nog worden aangevuld.


Voor deze babykaart gebruikte ik card art Rattle van Dutch Doobadoo.
Tussen oude papiertjes van Tilda vond ik dit papier met de sterretjes wat precies bij het babyplaatje past.
De afbeelding past in het frame van de twine cirkel. 
Een mooie bloem bij wat swirls. In de bloem heb ik een enamel dots geplakt.
Bovenaan de cirkel zit een label waar een tekst op is gestempeld, afgewerkt met strikjes.
Op de strik van de rammelaar heb ik sterren geplakt van papier en een enamel dots.
Aan het handvat zit een strik van tule en seambinding.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1441 Giftwrapping - Karin's pins bows
Craftables: CR1352 Basic labels, CR1414 Twine circle
Creatables: LR0406 Petra's waterlily, LR0414 Wirls & leaves
Designfolder Extra : DF3408 Stars
Clear stamp: CS0891 Stoer jongetje
Parels: CA3132 Pearls - white, PL4511 Enamel dots - Cold as ice

Dutch Doobadoo: 
Card art Rattle 470.713.320

Pearl pen Mint 870.003.330

6 opmerkingen:

  1. Tussen het klussen door ff wat blogjes bezoeken en ik zie hier een prachtige baby creatie Tineke...zo mooi dit babyrammelaar modelletje
    en een super schattig plaatje erop...
    Heeeeeel leuk!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is en blijft ook wel een heel mooi modelletje voor een babykaart. Lekker stoer babyplaatje en ook de kleuren vind ik super. Schitterend geheel dus.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoepertje de rammelaar Tineke!
    Heel mooi bewerkt heb je dit weer.
    Inderdaad een heel mooi model.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve babykaart Tineke, en ja ze blijven altijd zo leuk om te maken..
    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een heel schattig kaartje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen