dinsdag 17 april 2018

Gefeliciteerd

Vorige week waren 2 schoonzussen van me jarig. Omdat ze een tweeling zijn, vieren ze het altijd samen.
Vaak maak ik iets waar ik geld in kan doen maar doordat ik het best druk had, was hier geen tijd voor.
Maar vrijdagmiddag wilde kleindochter Martine graag knutselen in oma's kamertje en heb ik toch nog wat in elkaar kunnen flansen. 
Ik moest met een nieuwe opdracht beginnen en daar wil ik echt rustig over nadenken. Bij een doosje hoeft dat niet, dat gaat vanzelf.


De doosjes maakte ik met box art Sophia van Dutch Doobadoo. 
Uit de serie "Celebrate Spring" van Studiolight hads ik een scrapvel die hier wel leuk voor is. 
Met een paper distresser heb ik de randen van het designpapier opgeruwd.


Dit doosje heb ik dichtgestrikt met een roze/wit geruit lint wat mooi staat bij de roze bloemen van het designpapier.


Met 1 scrapvel lukte het precies om de beide doosjes te versieren. 
En zelfs de achterkant!


Hier heb ik een geel/wit geruit lint gebruikt.


Op een banner een tekst gestempeld.
Verder weinig versiering omdat anders niets meer van het leuke designpapier te zien is.
In de doosjes wat raffia gedaan met chocolade en geld erbij.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1443 Giftwrapping - Karin's bird, hearts & tag
Clear stamp: CS0987 Felicitaties

Dutch Doobadoo:
Box art Sophia 470.713.045

2 opmerkingen:

  1. Wat een snoepertjes je doosjes !
    Heel erg leuk zijn ze ,de mal net gekocht.
    Het scrap papier is ook prachtig ,super mooi.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen