maandag 17 september 2018

Demodagen bij Doe@ding!!

Eind volgende week zijn de super gezellige demodagen van Doe@ding in Spijkenisse weer!!
Het zijn 2 dagen vol drukte, gezelligheid en creativiteit.
Er zijn demo's in de winkel en in het Atlas hotel. En in het Atlas hotel kunnen ook workshops worden gedaan. Zodra er een plaatsje aan een tafel vrij is, kun je aanschuiven.
En....ook ik ben er weer bij!!!


Met de materialen van Dutch Doobadoo i.c.m. Marianne Design mag ik die dagen een demo verzorgen.
Ik ben druk bezig om voorbeelden te maken dus vandaar dat het hier eventjes stil is. 
Komen jullie ze ook bekijken?
Misschien zie ik jullie op één van de dagen? 

2 opmerkingen:

  1. leuk dat je er dan bij bent! Misschien zie ik je vrijdag wel!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk voor jou Tineke!
    Als het lukt hoop ik zaterdag te komen!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen