zaterdag 8 december 2018

Fijne verjaardag

Vandaag is er feest in huize van der Linden want onze dochter Hilary is jarig. 
Ze vindt het Poolse servies van Bunzlau Castle erg mooi en daar hebben we een mok van gekocht samen met nog meer andere cadeaus.
Een kaart van mams hoort er natuurlijk bij al hoeft van haar niet als ik er geen tijd voor heb. Maar heb die tijd even vrij gemaakt.


De basis van de kaart heb ik gemaakt met een stans uit de serie Industrial 3.0 van Studiolight. Een supergaaf klembord  is het!
Ik vond het leuk om iets met een mok te maken en heb getracht om er een beetje een mok van Bunzlau Castle te maken. 
Het designpapier Ladies & Gentlemen van Craft O Clock zijn precies de kleurtjes van het servies. Daar heb ik de mok uit gestanst en ook het klembord.
Hilary drinkt graag thee dus heb de mok ermee gevuld en een lepel in gezet. Op het theezakje heb ik een tekst gestempeld.
Onderaan de mok een bloem met groene takjes. De bloem heb ik gemaakt van wit flowerfoam wat ik gekleurd heb en in het hart van de bloem mini pareltjes geplakt. 
Omdat ze een echte zoetekauw is, heb ik een etagère gevuld met lekkere macarons en heerlijke koekjes.
Een tekst op een banner gestempeld en de kaart afgewerkt met waxkoord wat om het kant is gestrikt. 

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1462 Hot chocolate mug
Craftables: CR1237 Coffee cup with spoon, CR1403Punch die - Cookies, CR1432 Herbs & leaves
Creatables: LR0463 Tiered tray & macarons, LR0546 Anja's beautiful flower
Clear stamps: CS0987 Felicitaties, LR0993 Post voor jou
Luxe karton: CA3127 Silver

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochter. Je heb een prachtige kaart voor haar gemaakt. Mooi papier heb je gebruikt en een prachtige foam bloem.

    Fijne verjaardag en fijn weekend.

    Lieve Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie dochter!
    Een prachtige kaart heb je gemaakt en helemaal in stijl :-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie dochter! En je kaart voor haar is super geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd met Hilary Tineke!
    Deze kaart zal ze vast prachtig vinden.
    Echt leuk met de beker en schaaltje bonbons.
    Het ziet er heel gezellig uit alles bij elkaar!
    Een goede zondag met je gezin!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Een Kei Mooie kaart
    en van harte gefeliciteerd

    Liefs en Creatiefs
    En een hele fijne zondag
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen