maandag 14 januari 2019

De vogeltjes fluiten 🎢🎡

Bij Marianne Design hebben we inmiddels een leuke serie ribbon mallen. In deze mallen kun je lintjes rijgen wat een mooi effect geeft.
Er is een randje, cirkel, vierkant, rechthoek en ovaal in deze serie.
Op het Marianne Design blog stonden ze zaterdag j.l. in de spotlight.
Ik maakte een kaart met de cirkelmal.


Met shape art Flower van Dutch Doobadoo maakte ik deze kaart. 
De mal tekende ik over op grijs en wit cardstock en designpapier Eline's Sweet dreams. Het is eigenlijk babypapier maar zoals je ziet, kun je het ook voor andere kaarten gebruiken.
De afbeelding heb ik uitgestanst, gemat op het blauwe stippeltjes papier en dan geplakt op de cirkel waar ik een grijs-wit geruit lint heb geregen.
Een bloementoef gemaakt met groen blad en wilgentakjes. De bloem maakte ik van wit flower foam en is op kleur gebracht met memento inkt dandalion en pistachio. Daarna gevormd door de warmte van het strijkijzer en afgewerkt met meeldraden.
Een vogelhuisje gestanst uit papier van het bloc Weathered Wood, een paar takjes erbij en een strik van organza.
Op de banner, die ik uit papier van bloc Romantic Dreams heb gestanst, is de tekst gestempeld.

De lijst van de gebruikte Marianne Design materialen vind je op het Marianne Design blog waar je nog meer voorbeelden vindt van de andere design team leden.


Dutch Doobadoo: 
Shape art Flower 470.713.105

5 opmerkingen:

  1. Weer een super gezellige kaart Tineke!
    Een echte voor jaars kaart,altijd leuk.
    De lintjes mal heb ik al heel lang.
    Toch weer een meer gaan gebruiken!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt. Ben de laatste tijd een beetje nalatig om de blogs te bekijken, sorry! Hoop weer eens regelmatig langs te komen! Zelf onderhoud ik mijn eigen blog ook niet zo goed! Bewonder je creaties wel allemaal op facebook! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige voorjaarskaart Tineke. Leuk die lintjes-stansen, geeft net wat extra's aan het geheel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Tineke, lekker voorjaarskaartje! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een leuke en vrolijke kaart kan niet wachten tot de vogeltjes weer fluiten want dat brengt het voorjaar, nu nog even wachten want er komt eerst nog wat vorst aan , hoop dat het niet te lang duurt , het ene voordeel is dat dan vaak het zonnetje schijnt.
    worden we wel vrolijk van, achter het glas is het dan best vertoeven en dan lekker aan de freubel.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen