zaterdag 25 mei 2019

Volg de voetstappen in het zand

Vandaag was het Marianne Design Event bij Doe@ding in Spijkenisse.
Een aantal dames uit het team was aanwezig om de nieuwste collecties te laten zien.
Het was echt een super gezellige dag die weer onwijs goed was verzorgd door Marlous en haar team. Bedankt dames!!
Op mijn tafel waren er creaties te zien in mijn favoriete strandthema.
De nieuwe mallen van dit thema waren op een paar na uitverkocht. Ik heb dan ook veel complimentjes gekregen op mijn kaarten.
Dit 2 luik werd veel bekeken en op de foto gezet.


Dit 2 luik is gemaakt met card art Elegant van Dutch Doobadoo.
Het designpapier is van Dini Design en past zo mooi bij de afbeelding die in het frame zit van de doodle cirkel.
Rond de afbeelding staat de vuurtoren, schelpen, zeester, visnet, zeemeeuwen en strandlopertje.
Aan de linkerkant staan de voetstappen in het zand met een paar schelpjes.
De slippers zijn uitgedaan en in de strandtas gestopt en de zonnebril ligt erbij.
Bovenaan heb ik de tekst gestempeld.

Marianne Design:
Craftables: CR1363 Punch die - Sea shell, CR1440 Sea shells, CR1409 Tiny's fishnet, CR1410 Tiny's lighthouse, CR1468 Doodle circle
Creatables: LR0470 Anja's frilly square (takjes), LR0477 Flip flops & sun glasses, LR0543 Beach bag, LR0595 Tiny's sea gulls, LR0596 Tiny's sand pipers, LR0598 Footprints
Knipvel: IT585 Tiny's Sand & sea 1
Stempels: CS1024 Strand

Dutch Doobadoo: 
Card art Elegant 470.713.334


3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart en wat een prachtige materialen!!
    Jammer dat het zo ver weg was, was er zeker graag bij geweest!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Tineke! Helaas was het ook voor mij te ver weg was anders ook graag even langs gekomen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is super mooi Tineke!!
    De vorige kaart is ook prachtig.
    Jammer dat ik zaterdag niet kon komen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen