zaterdag 8 juni 2019

Mermaids have more fun!

Vandaag was het Hobbyfestijn bij Noor & Zo waar ik de (nieuwe) collectie van Dutch Doobadoo mocht demonstreren. 
Het was een leuke gezellige dag waar ik weer veel bekenden heb gezien/gesproken maar ook weer nieuwe gezichten leerde kennen.
De (nieuwe) collectie van Marianne Design showde ik op mijn creaties.


De box art Pop Out leende zich prima voor een leuke onderwaterwereld.
Deze tekende ik op wit fluweelkarton en designpapier uit het bloc Sea Sparkle. 
Het designpapier heb ik opgeruwd met een distresser.
In het doosje maakte ik met mica strookjes waarop de zeemeermin en schildpadje mochten zwemmen.


De onderkant en flapjes zijn voorzien van zeesterren, schelpjes, vis en koraal.
De tekst is op een banner gestempeld. 

Marianne Design:
Collectables: COL1467 Mermaids, COL1468 Sealife
Paper bloc: PK9163 Sea Sparkle
Stempel: CS1025 Mermaid sentiments
Parels: CA3132 White

Dutch Doobadoo: 
Box art Pop Out 470.713.055

3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Tineke en was weer super om je te zien en spreken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk en kleurig doosje heb je gemaakt! Hele gave onderwaterwereld, en wat gaaf met de Mica-strookjes!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een grappig kaartje Tineke!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen