dinsdag 27 augustus 2019

Baby boy

De voorraad van de geboortekaartjes voor jongens baby's is weer even bijgewerkt.
Een paar weken terug maakte ik maar direct een hele serie omdat de voorraad schoon leeg was.
Vandaag laat ik de laatste van deze serie zien.


Voor deze kaart gebruikte ik 2 mallen van Dutch Doobadoo.
Allereerst begon ik om shape art Tag over te tekenen op blauw cardstock, ecru fluweelpapier en designpapier Celebration van Maja Design.
Daarna heb ik de kinderwagen overgetekend op ecru fluweelpapier en het designpapier.
Alle randen van het blauwe cardstock en designpapier zijn voorzien van een likje witte gesso.
De kinderwagen is verhoogd met foamtape op de tag geplakt.
Het lieve beertje van een knipvel van Bella Lulu steekt zijn koppie uit bij de kap van de kinderwagen. In zijn pootje houdt hij een rammelaar vast.
De kinderwagen is versierd met strikken van tule, seambinding met eraan vastgebonden een speentje met waxkoord.
Op de kinderwagenbak staan de teksten baby boy en als wieldoppen zitten parels op de wielen.
Verder nog wat sterren enamel dots op de kaart geplakt.

Marianne Design:
Collectables: COL1421 Eline's baby essentials
Creatables: LR0576 Baby text boy & girl
Enamel dots: PL4511 Cold as ice
Plakparels: JU0953 light & dark silver

Dutch Doobadoo: 
Shape art Tag 470.713.149

Card art Buggy 470.713.714


3 opmerkingen:

  1. Schattige kaart! En wat leuk dat Maja papier hiervoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heel erg leuk Tineke!
    Wat zijn de mallen mooi,schattig beertje.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen