maandag 3 februari 2020

Witte zwanen

Wat is de februari collectie van Marianne Design weer mooi!
Ook zitten er weer mooie knipvellen van Mattie bij die toch altijd wel favoriet bij me zijn.
Met eentje ervan heb ik deze kaart gemaakt.


Als basis van de kaart gebruikte ik het bloemen stencil.
Deze tekende ik 2 x over op wit fluweelpapier en 2 x op designpapier van Maja Design. 
De onderste bloem is uit de serie Celebration en die daarboven uit de serie Denim Girls.
De afbeelding van de zwaan heb ik uitgeknipt en zit op de basis doily.
Tussen de rietpluimen zwemt moeder zwaan met haar jonkies.
Een bloementoef gemaakt van de klaproos met diverse takjes. 
De klaprozen zijn uit wit fluweelpapier gestanst en op kleur gebracht met vingerwax Diamond van Cadence.

Marianne Design:
Collectables: COL1478 Eline's swan
Craftables: CR1331 Basic circle, CR1494 Twigs, CR1495 Sprigs
Creatables: LR0409 Tiny's Cattails, LR0587 Poppy
Craft stencil: PS8054 Blossom
Knipvel: MB0183 Mattie's Mooiste baby animals

4 opmerkingen:

  1. Ik ben me ervan bewust dat ik niet dagelijks een rondje doe in blogland, soms ontbreekt me de tijd maar ik vergeet het soms ook gewoon :(
    Nu zie ik dat ik alweer twee kaartjes gemist had, het geboortekaartje en het maritiemkaartje en dan nu alweer een met de zwanen, wat zijn ze weer mooi geworden, alle drie.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat heb je dat papier mooi gecombineerd met het plaatje. Zou ik nooit opkomen! Een heel mooi tafereeltje is het zo, ook met die zwaantjes erbij.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen