donderdag 2 april 2020

Welkom kleintje

Een nieuwe maand is aangebroken dus er is ook een nieuwe challenge gestart bij Dutch Doobadoo.
Velen van jullie zitten thuis en freubelen nu juist meer dus is het misschien leuk om mee te doen met de challenge.
Bij mij komt het freubelen gelukkig wat meer op gang dus hopelijk kan ik met regelmaat wat laten zien. 
Nu terug naar de challenge die volgens een leuke sketch is.

Ik maakte als voorbeeld een babykaartje met het schitterende designpapier Baby Joy van Piatek.
Zowel het bloc van 30 x 30 als het bloc van 15 x 20 heb ik gebruikt.


Omdat ik het leuk vond om er een soort boekje van te maken, heb ik ook de voor- en achterkant voorzien van designpapier. 
Helaas ben ik vergeten om de achterkant op de foto te zetten maar deze is van lichtroze designpapier.
Het boekje sluit met een roze strik van mooi lint wat Marlous van Doe@ding pas heeft ingekocht in diverse kleurtjes.
Op de voorkant prijkt een schattig wiegje tussen prachtige bloemen. 
Bovenaan hangt een dromenvanger en is de tekst gestempeld.


Binnenin zit de file folder waarin lieve labels zitten.


De labels zijn voorzien van een kantje die vast zijn gestrikt met waxkoord.


Wat afbeeldingen uit het designpapier geknipt. 
Maar ook nog wat stansen zoals een flesje melk, beertje in het gras tussen de bloemen en een waslijntje met kleding.


Ook hier wat uitgeknipte afbeeldingen en een lief babietje in het gras met een paar wolkjes erbij.

Marianne Design:
Collectables: COL1421 Eline's baby essentials, COL1479 Eline's Babies
Craftables: CR1501 Punch die - Daisies, CR1502 Clothesline by Marleen
Creatables: LR0650 Petra's grass
Paper bloc: PB7058 Eline's babies little miracles
Stempels: CS0961 Liedje - Slaap kindje slaap, EC0171 Eline's tekst

Dutch Doobadoo: 
Card art File Folder 470.713.769

3 opmerkingen: