donderdag 18 juni 2020

Hier aan de kust

We gaan alweer richting de zomervakantie toe. Veel van de gemaakte vakantieplannen kunnen niet doorgaan. Hopelijk kunnen we wel af en toe een dagje heerlijk naar het strand gaan. Om alvast in de stemming te komen, neem ik jullie mee naar de kust.
Wat superleuk dat er weer een mooie aanvulling is op het strandthema. Degene die mij kennen, weten dat ik er dol op ben!


Deze kaart maakte ik voor het Marianne Design blog en is te zien bij Doe@ding in Spijkenisse waar die in de winkel staat.
Wil je weten hoe ik de kaart gemaakt heb en welke materialen er allemaal gebruikt zijn? 
Je leest alles op het Marianne Design blog

5 opmerkingen:

  1. Het is weer een plaatje om te zien.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit zomerse kaartje Tineke...met een prachtig strandtafereeltje erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je er een schitterend strandtafereeltje van gemaakt Tineke!
    Prachtig!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je strandkaart ziet er weer geweldig mooi uit Tineke!
    Wat een prachtige combinatie van mallen en papier.
    Je bent weer helemaal in je element zo te zien.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo. Ek hou baie van u mooi kaartjie. Hier by ons in Suid Afrika is dit nou nog diep in die winter, so ons kry te koud vir die strand. Geniet julle somer!

    BeantwoordenVerwijderen