woensdag 8 juli 2020

Relax

Omdat het vandaag zo'n regendag is, waan ik me maar aan het strand.
Ik neem jullie mee om heerlijk te genieten van het ruisen van de zee. 
Hopelijk gaat het snel de goede kant op met beter weer.


De kaart is gemaakt met de shape art en het designpapier van de crafty kit Alison van Dutch Doobadoo.
Het designpapier matcht mooi bij deze afbeelding van Mattie die in een mooi nieuw ovaal past.
Tegen de achterkant heb ik de kaartenstandaard geplakt zodat de kaart mooi kan blijven staan.
Aan de voet van de grote vuurtoren bloeien bloemetjes met koraal en takjes.
Op de wegwijzer heb ik teksten geplakt van het stickervel wat in de kit zit. Op de grond liggen schelpen en zeester tussen koraal. Er loopt een strandlopertje bij.
Verder zijn er natuurlijk de zeemeeuwen te vinden. Onze kleinzoon Guido heeft een woord opgevangen en noemt ze (en wij met hem) zeekakkaloebussen ;-) Het klinkt zo geweldig uit zijn mond dat we telkens weer in een deuk liggen!!!

Marianne Design:
Craftables: CR1440 Sea shells, CR1507 Card stand extra
Creatables: LR0535 Wooden signpost, LR0587 Poppy, LR0595 Tiny's Sea gulls, LR0596 Tiny's Sand pipers, LR0660 Coral set, LR0661 Lighthouse, LR0670 Anja plus set ovaal
Knipvel: MB0179 Mattie's Mooiste dunes
Luxe karton: CA3139 Metallic paper - Light pink

Dutch Doobadoo: 
Crafty kit - Alison 472.100.002

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ons mee wilt nemen naar de zee Tineke!
    Je kaart is in ieder geval super mooi!
    Weer heel wat op te zien,mooie combinatie.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor het uitstapje Tineke en gelukkig hielden we het droog hihi. Ik heb genoten van al het moois dat er te zien was. Dat is wel een moeilijk woord wat Guido zegt, zou een leuk scrabblewoord zijn hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt Tineke...er is zoveel moois op te zien
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen