maandag 7 september 2020

Van harte gefeliciteerd

 Gisteren was onze oudste dochter jarig. Wij zijn uit de kerk een bakkie wezen doen en bij hen gegeten, gezellig!
Ze hebben van de zomer de woonkamer opgeknapt maar het raam aan de voorkant moest nog worden aangekleed. We hebben een mooi steigerhouten vensterbankje gekocht met diverse mooie spullen.
Maar uiteraard heeft moeders ook wat gefreubeld. 

Ze vond het model wat ik pas voor een jarige nicht had gemaakt zo erg leuk dat ik deze nogmaals heb gemaakt.
Het patroon is van de vorige maand uit de Facebookgroep Mijn Schatkaart.
Het designpapier komt uit de grote en kleine paperpad Cozy Evening van Mintay.
Alle randen van het designpapier zijn lichtjes aangezet met witte gesso.


De pocketkaart sluit met een mooie wikkel erom waarop diverse afbeeldingen zijn te zien die ik uit het papier knipte.


Tussen de pocket zit deze afbeelding van een hert.
In de hoek zit tule wat omwikkeld is met seambinding waaraan een charm van een schattig hertje is vastgestrikt met waxkoord.


In het achterste pocket zit een label met een mooi herfsttafereel.
Een grote tekst in het midden gestempeld en bovenaan om een stuk lint seambinding gestrikt waaraan een charm van een sleutel hangt met waxkoord.


Jacqueline was er heel erg blij mee en net als alle dingen die ik allemaal voor hen gemaakt heb, wordt ook dit weer bewaard!

1 opmerking:

  1. Dag Tineke,
    Wat een leuke en mooie kaart heb jij gemaakt voor je dochter kan mij voorstellen dat ze het een hele fijne kaart vond die haar mama had gemaakt voor haar!!
    Mvg gina België 🤗

    BeantwoordenVerwijderen