maandag 19 oktober 2020

Fijne verjaardag!

 Vorige week wat verjaardagskaarten zitten maken omdat er wat jarigen binnenkort zijn.
Gisteren was Marlous van Doe@ding jarig, net als mij trouwens ;-)
De kaart had ik expres vroeg genoeg gepost zodat hij zeker op tijd zou zijn. Nu was het wel een dag te vroeg bezorgd maar anders zou het pas dinsdag worden door de postbezorging.
Voor haar ben ik bezig geweest met het mooie papier van Mintay.
Hopelijk heeft ze een gezellige dag gehad met wat familie. Ik heb een fijne dag gehad met Goris, de kinderen en kleinkinderen.
Ze hebben me heerlijk verwend met mooie cadeaus: een fotocamera (met bijpassend tasje) zodat ik weer mooie scherpe foto's kan maken van mijn kaarten en creaties, een cadeaubon voor sieraden, woonaccessoires en tekeningen van de kleinkinderen.


De kaart maakte ik met de shape art die bij de crafty kit Frosty Winter van Dutch Doobadoo.
Deze tekende ik over op wit fluweelpapier en in 2 maten op het designpapier Fall Festival van Mintay Papers.
De randjes van het designpapier zijn opgeruwd met een paper distresser.
Uit het grote en kleine paperpad heb ik diverse afbeeldingen geknipt en met hoogteverschillen opgeplakt.
Op het leitje heb ik de tekst gestempeld met versamark en bewerkt met witte embossingpoeder en de heattool.
Tussen de afbeeldingen een leuk envelopje gestoken met een kaartje met tekst erin.

Marianne Design: 
Craftables: CR1518 Envelop set
Stempels: CS1056 Proost, CS1028 Mini labels NL

Dutch Doobadoo:
Crafty kit Frosty Winter 472.100.007

3 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, goed verwend met je foto camera waar wij ook een beetje van genieten als je de foto's plaats op je blog.
    Kijk er iedere keer weer van op wat je maak.
    Deze kaart ook weer mooi gemaakt was de jarige vast heel blij mee.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is erg mooi voor Marlous Tineke!
    Leuk om gelijk met haar jarig te zijn.
    Je bent erg verwend zie ik, fijn voor jou.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog va harte gefeliciteerd! En je kaartje voor Marlous is supermooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen