dinsdag 26 januari 2021

Baby boy

De voorraad  babykaartjes moet ook weer worden aangevuld. Ik maakte nu een jongenskaartje.
Zo leuk dat Marianne Design nu ook van die handige slim line stansen heeft! In een mum van tijd heb je een kaartje klaar.


De slim line frames stanste ik uit 2 verschillende blocs van Eline: Sweet Stars en Sweet Dreams. Deze plakte ik op een dubbele kaart van wit fluweelkarton.
De ovalen uit wit fluweelkarton en uit het bloc Sweet Dreams.
Op de buitenste ovalen zit een schattig babietje die ik uit oude knipvellen knipte. In het midden ligt een flesje melk en speen en is de tekst gestempeld. 
Om het af te werken, zit er een bloemetje met blaadjes bij.

Marianne Design:
Collectables: COL1421 Eline's baby essential
Craftables: CR1537 Slim line frames
Creatables: LR0693 Anja's circle XS, LR0697 Blossom
Paper blocs: PB7051 Eline's Sweet Stars, PB7055 Eline's Sweet Dreams
Knipvel: AK0065 Eline's Sweet little boys
Stempel: CS1077 Stikselteksten
Parel: JU0932 Diamond gems

7 opmerkingen:

  1. Soms twijfel ik, zou ik die stand ook nemen, deze kaart is wel heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms twijfel ik, zou ik die stand ook nemen, deze kaart is wel heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms twijfel ik, zou ik die stand ook nemen, deze kaart is wel heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel handig deze stans voor een slim Line kaart. Je hebt er een lief babykaartje van gemaakt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Tineke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk om deze mal zo te gebruiken Tineke!
    Het is een schattig baby kaartje geworden!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen