vrijdag 14 mei 2021

Van harte beterschap!

 Morgen ben ik te vinden bij Noor & Zo in Waspik waar ik een demo geef met de april en mei collectie van Marianne Design.
Hiervoor heb ik flink wat voorbeelden gemaakt voor op mijn demotafel.
Vandaag laat ik alvast deze beterschapskaart zien.
Misschien tot morgen?


Met de slimline frames mal zijn gestanst uit wit fluweelkarton en designpapier uit bloc Rainbow. Deze zijn geplakt op een dubbele kraftkaart.
Hierop zit card art Ziek van Dutch Doobadoo. Deze heb ik enkel overgetekend op wit fluweelkarton en de losse letters op designpapier uit de blocs Springtime en Rainbow. 
Onderuit de Ziek-mal steken stukjes van de Swiss cross mal. In het midden van de mal zit de hartslagmeter en nog een pleister.
De dokter mocht niet ontbreken net als het potje met medicijnen.
Op banners is de tekst gestempeld en vastgestrikt met waxkoord.

Marianne Design:
Craftables: CR1510 Long tags, CR1537 Slimline Frames, CR1545 Art texture Swiss cross, CR1546 Heart Beat, CR1547 Band aid & pills
Paper blocs: PK9174 Springtime, PK9175 Rainbow
Stempels: CS1080 Zorg & herstel, HT1660 Hetty's doctor

Dutch Doobadoo:
Card art Ziek 470.713.541

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi, wat een hoop gave details.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Veel plezier morgen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart met de dokter!
    Er is weer heel veel te zien op je kaart.
    Succes vandaag ,leuk dat het weer kan.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen