woensdag 20 oktober 2021

Hele gezellige feestdagen

 Toen ik een paar weken geleden druk bezig was om voor demo's kaarten te maken, had ik diverse ideetjes voor het peperkoekmannetje. 
Ik bedacht dat het ook leuk is om een snoephuisje te maken. Het peperkoekmannetje (lees: peperkoekvrouwtje) is blij met haar huisje.


De basis van de kaart is card art Hondenhok die ik omgetoverd heb tot snoephuisje.
Deze tekende ik over op wit fluweelkarton en de kaart is weer dubbel zodat het huisje mooi kunt blijven staan.
Daarna zijn de "planken" overgetekend op restjes roze houtpapier. Het dak is getekend op Wood Stone.
Het beslag op de deur is uit zwart cardstock gestanst en bewerkt met zilver wax van Cadence.
Het peperkoekvrouwtje heeft een lekkere lolly vast.
Bij boompjes ligt wat snoep en ook op het dak zit snoep bij een feestelijk lichtjessnoer.
De tekst is op een banner gestempeld.

Marianne Design:
Craftables: CR1486 Christmas lights, CR1564 Gingerbreads dolls, CR1565 Candy by Marleen
Creatables: LR0312 Vintage door (deurbeslag), LR0316 Boots buxus, LR0736 Tiny's pines
Paper bloc: PK9170 Wood Stone,  PB7060 Eline's Honeymoon
Stempel + snijmal: CS1058 Banners
Stempel: CS1036 Hallo Winter

Dutch Doobadoo:
Card art Hondenhok 470.713.868

1 opmerking:

  1. Dat heb je heel leuk gedaan Tineke!
    Hoe krijg je het weer verzonnen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen