vrijdag 3 december 2021

Wintergroetjes

 Vorige week is er nieuw designpapier van Maja Design binnen gekomen.
Ik vind het schitterende kleuren en dessins en heb er een winterkaart mee gemaakt.


Een bladzijde van het Mini multi album heb ik gebruikt als basis voor mijn kaart. 
Deze heb ik overgetekend op wit fluweelkarton en daarna op Bohemian Harmony van Maja Design. 
De randen van het designpapier heb ik lichtjes aangezet met witte gesso.
Op de ijskristallen cirkel zit een afbeelding van Mattie. Op de kristallen zit een pareltje.
Aan het hek zijn labels gestrikt waarop de tekst is gestempeld.
Een amaryllis zit bij katoenbollen en rozenbottels. 
Tegen de achterkant is een standaard bevestigd zodat de kaart kan blijven staan.

Marianne Design:
Collectables: COL1503 Eline's Winter accessoires
Craftables: CR1507 Card stand extra
Creatables: LR0539 Petra's amaryllis, LR0628 Petra's Berries, LR0629 Petra's Cotton, LR0741 Petra's Ice crystal circle
Paper bloc: PK9170 Wood Stone
Stempel + snijmal: CS1058 Banners
Stempel: CS1036 Hallo Winter
parels: CA3133 Off-white

Dutch Doobadoo: 
Mini Multi Album 470.784.055


6 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke,
    Dit is ook weer een prachtig kaartje.
    Echt mooi !!
    Groetjes Annie I

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,
    Weer een prachtige kaart.
    Groetjes Annie I.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart in warme kleuren, heel mooi.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt een plaatje je kaart,super mooi Tineke!
    Wat een leuk idee om met deze mal een kaart te maken.
    De kleuren zijn prachtig gecombineerd met het plaatje!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart, ook de live workshop van Doe@ding vond ik super leuk geworden, En je vorige kaart met het bloemen boeket, Echt prachtig, ik heb die mal ook net binnen gekregen. Dus ga ook eens kijken wat ik er mee kan.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen