donderdag 12 mei 2022

Bladwijzer

 Vorige week tijdens het knutselen had Martine nog bloemen en takjes geponst in verschillende groottes. Ze wilde die mee naar huis nemen om thuis er wat mee te maken. Ze vergat ze en ik had ze apart gelegd zodat ze het zondag mee naar huis kon nemen.
Vanmorgen voor schooltijd liet ze zien dat ze het had ingekleurd met viltstiften en dat ze er een bladwijzer mee wilde maken.
Of oma uit school vanmiddag even mee wilde kijken. Ik gaf wat ideetjes en Martine ging aan de slag. Helemaal leuk als je met oma's mini stansmachine alles zelf uit kan stansen en embossen.

De bladwijzer is gemaakt met de lange tag. 
Het designpapier komt uit crafty kit slimline Unicorns.
Hierop blaadjes uit het notebook erop die "vast" zitten met een grote clip.
Op het bovenste blaadje een tekst gestempeld, de mooie bloem met enamel dots erop en nog een cactus.
Een geruit lint door de tag gehaald en vastgeknoopt met waxkoord.

Marianne Design:
Collectables: COL1510 Notebook
Craftables: CR1510 Long tags
Stempel: CS1100 Droom en geniet (verschijnt 25 mei)

Dutch Doobadoo:
Crafty kit Slimline Unicorn 473.005.020



Martine heeft er een leuke bladwijzer van gemaakt. Ze vroeg of ik een foto wilde maken van de bladwijzer en haarzelf.
Of ik het ook op mijn blog en Facebook wilde plaatsen.... Natuurlijk wil oma dat want oma is trots dat ze dit gewoon zelf al kan!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo een mooie bladwijzer Martine.
    Mooi gemaakt met de knutsel spulletjes van oma.
    Oma kan best trots zijn op zo een creatief kleinkind.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk, zo aan de knutsel met Martine.
    Ik vind het echt knap gemaakt.
    Erg leuk Martine om je op Oma haar blog tegen te komen.
    Groetjes Annie I.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je leuk gemaakt Martine !
    Gezellig om samen te knutselen met oma.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen