dinsdag 9 augustus 2022

Kerstknuffels

 Vanavond was het mijn beurt om de live te verzorgen in de Facebook groep van Doe@ding.
Ik ging aan de slag met de collectables van het nieuwe autootje van Marianne Design.
Van tevoren had ik een voorbeeld gemaakt die ik heb laten zien.


Deze kaart maakte ik met de mal van Dutch Doobadoo die bij crafty kit Gnome (473.005.028) zit.
Op wit fluweelkarton is het overgetekend en daarna op Merry Little Christmas en Golden Days van Mintay Papers.
In het midden rijdt de auto met de beren erin. Ze hebben lekker hun mutsen en sjaals om.
Aan de zijkanten staan boompjes en een sneeuwpop in de sneeuw van foamball clay.
Als kenteken zit er een banner met een tekst.

Marianne Design:
Collectables: COL1502 Eline's Artic bear, COL1515 Auto
Creatables: LR0736 Tiny's pines
Stempel: CS1105 Kerst teksten
Giltter karton: CA3127 Silver

3 opmerkingen:

  1. Weer een super gave creatie Tineke !!
    Wat een leuke mallen zijn dit ,vooral de auto.
    Je hebt er wat moois van gemaakt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel hier toch overstag en auto besteld

    BeantwoordenVerwijderen