vrijdag 2 juni 2023

Vakantietijd

 De zomervakantie komt al best dichterbij. Heerlijk tijd om te genieten aan het strand met mooi weer.
Het strandthema is wel mijn meest favoriete thema. En dat komt goed uit want in de collecties van mei en juni zitten hier veel materialen tussen. 
Deze kun je natuurlijk leuk samen combineren wat ik dan ook gedaan heb.


Wil je weten hoe ik deze kaart heb gemaakt?
Neem een kijkje op het Marianne Design blog. Hier vind je alle info. 

Marianne Design:
Creatables: LR0595 Tiny's Sea gulls, LR0808 Tiny's Lighthouse, LR0809 Tiny's Dunes, LR0813 Rope frames - rectangle & oval, LR0814 Palm tree Island
Craftables: 
CR1605 Text labels
Paper bloc: 
PK9179 Summer Vibes
Knipvel: VK9602 Gnomes on the beach
Stempel:CS1135 Gezelligheid kent geen tijd

1 opmerking:

  1. Vakantie...ik krijg er zin in. Je kaart brengt me helemaal in de stemming!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen