woensdag 6 september 2023

Van hartjes gefeliciteerd

 Vandaag is onze oudste dochter jarig. 
Jacqueline rekent op een kaart van mams maar helaas was mijn inspiratie ver te zoeken. Na de vakantie kreeg ik eerst blaasontsteking en daarna was ik inspiratieloos.
Vrijdag kocht ik designpapier van Mintay Papers en het weekend had ik alvast wat afbeeldingen geknipt maar verder kwam ik niet.
Gisteravond na de live kreeg ik opeens een idee en ben ik direct begonnen en vanmorgen heb ik het afgemaakt.


Het designpapier is Peony Garden van Mintay Papers.
Ook alle afbeeldingen komen uit de grote en kleine paperpad.
Het patroon komt uit de groep Mijn Schatkaart op Facebook.

Marianne Design:
Craftable: CR1605 Text labels
Stempel: CS1087 Lieve teksten

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd , en een prachtige kaart .
    Onder druk maak je soms de prachtigste dingen.
    Gezellige dag .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je dochter. Het is een mooie kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd met je dochter.
    Je kaart is prachtig gemaakt Tineke !
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je oudste dochter. Prachtige kaart heb je voor haar gemaakt. Wij zitten op de fiets. Niet gelukt om nog naar Spijkenisse te gaan... Het weer is te mooi. Wij zitten nu liever in de natuur. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja Tineke, Soms overkomt je dat inspiratieloze gevoel. Heel vervelend hoor maar geloof mij het komt weer terug hoor !
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen