vrijdag 17 mei 2024

Uitzicht op zee

 Vanavond mocht ik de live weer verzorgen voor Doe@ding op hun YouTube kanaal.
Zoals jullie wel weten, hou ik heel erg van de maritieme kaarten.
Op Pinterest had ik pas een kaart gezien met mooie vouwen en heb het in de live uitgewerkt.


De basis van de kaart maakte ik met het mooie structured cardstock van Doe@ding.
Het designpapier is Coastal Memories van Mintay Papers. De afbeeldingen zijn die-cuts en ook zijn er uit het papier geknipt.
De kaart is verder opgeleukt met meerpaal, reddingsboei, scheepstouw, anker, meeuwen en koraal. Deze zijn van Marianne Design.

Marianne Design:
Creatables: LR0660 Coral set, LR0808 Tiny's Lighthouse & slurf, LR0859 Tiny's Beach pole & seagulls, LR0860 Tiny's Nautical set

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Tineke. Ik hou van jou maritiem kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi is je kaart Tineke !
    Leuk dat je het filmpje maakte.
    Er is heel wat op te zien.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooie kaart, bedankt weer voor de goede uitleg en het mooie filmpje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze is prachtig,TinekešŸ˜

    BeantwoordenVerwijderen