donderdag 21 januari 2010

Een award..

Weer een award gekregen...en dat terwijl ik nog niet zo lang m'n blog heb. Deze heb ik gekregen van Karin. Superleuk vind ik het. Dank je wel Karin!!!
Ik heb 'em ook nog eens van Corrie gekregen. Bedankt Corrie!!!

Bij deze award moet je 10 dingen noemen waar je van houdt. 'k Zal ze eens noemen...
1. Mijn man Goris
2. Onze 3 kinderen: Jacqueline, Hilary en Maurice
3. Uiteraard scrap- en borduurkaartjes maken
4. Lezen
5. Kleding kopen
6. Cluppen en bloggen
7. Bloemen
8. Zelfgebakken taarten (o.a. appeltaart)
9. Creashoppen
10.Ik slaap heel graag uit!
Deze award moet ik ook weer doorgeven aan 3 bloggers. Pfff...erg moeilijk want gun 'em iedereen wel..
Het zijn geworden: Christa, Lia en Tineke.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke
    Gefeliciteerd met je Award
    ik heb er ook 1 voor je staan op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel tineke, ik ga hem plaatsen
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke,

    Superlief van je meid hij staat inmiddels op mijn blog.

    Knuffel Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke,

    Graag gedaan hoor!
    Tis gewoon helemaal verdiend :)

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen