zaterdag 7 mei 2011

Een tasje, vlieger en een stropdas...

Allemaal verjaardagen hadden we vandaag. Vanmiddag zijn we op visite geweest bij een tante waar ik een tasje voor gemaakt had.


Voor dit tasje gebruikte ik het papier van Maja Design uit de serie ~Fika~. De bloemen zijn van Crealies, de takjes zijn ~decorative elegance~ en de blaadjes zijn ~flower and leaves~. Beide zijn creatables. Op de bloemen nog een roosje gedaan. Verder nog wat stukjes pareldraad erbij.


Het patroon van dit tasje heeft Christa Uithol ontworpen en is tevens deze maand het wedstrijdpatroon op haar club, Crazy about cards.


Als sluiting heb ik ronde klittenbandjes gedaan en bovenop een knoop met lint.
Met dit tasje wil ik meedoen met de challenge bij Dutch card lovers.

Daarna zijn we naar mijn zwager en schoonzus gegaan die 2 verjaardagen tegelijk vierden. Pas was ons nichtje jarig en is 10 jaar geworden. Voor haar maakte ik een vlieger.


Dit fleurige papier met aardbeitjes is een "oudere" lijn van Doodlebug Design. De roosjes en de blaadjes heb ik gemaakt met de creatable ~English rose~.


Een labeltje eraan vastgemaakt met een stempel erop van Country Companions. De stokjes heb ik aan de binnenkant vastgemaakt met een lintje en onderaan een "staart" met strikjes.


Het patroon van deze vlieger staat in het blad Kadoosjes en ook deze heeft Goris weer voor me uitgerekend met hoeveel % het vergroot moest worden. Erin heb ik een grote nougatblok gestopt met geld erop.

En voor onze zwager, die vandaag jarig is, maakte ik een stropdas. Nu houdt hij niet zo van stropdassen want die dingen knellen zo...;)


Het papier hiervoor is ~Timepiece~ van Bo Bunny wat super geschikt is voor de mannen.


Uit het papier heb ik de klokken geknipt en met 3d kit wat opgehoogd. Eronder een stukje jute wat wel een beetje stoer staat. Een label gemaakt met een tekst van Hero Arts.


Erin heb ik toffees gedaan en geld erbij. Om het te kunnen sluiten heb ik een stuk touw erom gedaan wat met een strik sluit.


Ook dit patroon staat in het blad Kadoosjes en ook hiervoor was Goris de klos om het voor me uit te rekenen. Lief hè?
Deze stropdas wil mee laten doen aan de challenge bij Duymelot Design Team.

34 opmerkingen:

  1. Tjonge Tineke dat was me het dagje wel!!!
    Maar wat hebben ze allemaal schitterende cadeautjes gekregen zeg!!! Stuk voor stuk écht juweeltjes... Succes met je challenges...
    CG Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Tineke, wat maak jij prachtige dingen, alles zo perfect en alles mooi in de hoeken alles past op elkaar perfect papier. echt super mooi! ze vonden het vast allemaal heel erg mooi!

    Nou ik vind het ook super mooi!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke
    ```````````
    Wat een prachtige site.
    Heb er echt van genoten.
    Er is zoveel moois te zien.
    Ben ook gelijk volger geworden.
    Heb morgen een fijne zondag.
    Gr Leny hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw schitterend Tinus!!!! echt een lust om naar te kijken.
    Ook weer leuk dat je meedoet met de challenge van Duymelot, suc6 meid.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige dingen.
    succes met de challenge.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo jij bent weer lekker bezig geweest zeg. wat heb je weer mooie dingen gemaakt.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O,o,o wat prachtig allemaal Tineke! Je bent zo creatief. Ik heb van je prachtige creaties genoten! Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tineke,

    Jeetje Tineke wat heb jij weer je best gedaan zeg wat een super mooie kado's heb je gemaakt.
    Petje af hoor.
    Nog een fijne moederdag.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat maak je toch een prachtige dingen, en ja met zoveel verjaardagen, heb je er ook een doel voor nietwaar? Echt super om naar te kijken,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o die is zooo gaaf Tineke en wat leuk dat je weer meedoet met onze challenge bij Duymelot !!

    succes ! Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je toch een kei in het maken van mooie scrapcadeautjes, het is allemaal weer even mooi!!

    Groetjes en fijne dag,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat moet ik hier nou weer over zeggen Tineke. Tis eigenlijk nog mooier dan schitternd zo super leuk allemaal!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi,

    wat ontzettend mooi allemaal!!! Je stropdas vind ik helemaal geweldig leuk!! Ik heb het blad ook gekocht, wat staan er een leuke dingen in zeg!!!
    Fijne dag vandaag!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat ben je weer creabea geweest, stuk voor stuk allemaal super gedaan! Je stropdas vind ik helemaal geweldig.
    Leuk dat je meedoet met de wedstrijd bij Duymelot (er hoeft inderdaad geen magnoliaatje op....ik dacht van wel)
    Maarrre....veel succes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwwwww Tineke
    Wat een schitterende creaties en alles ziet er weer zo mooi en verzorgd uit....echt super!
    Fijne Moederdag
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauuuuuw wat een super gve en schitterende creaties heb je weer gemaakt en wat fijn dat
    je man het voor je kan omzetten naar de goede maten

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowww Tineke,wat een prachtige creaties heb je allemaal gemaakt.
    Echt geweldig!!!!!!!!
    Handig hoor zo'n man die de patronen in de goede maat kan maken voor je.
    ik vind die stropdas echt super gaaf en dat papier is ook zo mooi hé.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow Tineke, wat een prachtige kadootjes allemaal. Daar zal iedereen echt blij mee zijn geweest. Zou ik in ieder geval wel zijn! Je kunt er wat van. Misschien vind je het leuk om eens een kijkje te nemen op ons nieuw challengeblog http://christmaschallenges.blogspot.com/ We hebben daar een DT-call, iets voor jou?

    Voor nu in ieder geval groetjes en tot ziens in blogland!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een geweldige creaties weer Tineke, helemaal super. Goris heeft het maar druk met jouw hobby ...ha...ha..
    groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtcreaties heb je gemaakt, stuk voor stuk ziet het er super uit.
    Ik heb het blad kadoosjes gisteren gekregen, mijn zoon heeft me uitgelegd hoe ik moet vergroten, nu maar hopen dat ik het morgen nog weet.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat prachtig gemaakt Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oohh wat heb je deze kadootjes weer geweldig mooi gemaakt Tineke, die jarige bij jullie boven maar met jou.
    Prachtig.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kadoosjes heb je weer gemaakt. Eigenlijk te mooi om weg te geven en voor iedereen een passend kado, super. Die stropdas is ook erg mooi. Je mag wel eens in de prijzen vallen vind ik. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wowww super mooi tineke de stropdas ben ik helemaal weg van
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super creaties heb je gemaakt, alle drie geweldig! Zo prachtig gemaakt, petje af!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tsjonge jonge zeg, wat ziet dit er allemaal super uit Tineke, echt schitterende creaties en wat fijn dat Goris alle patronen voor je op maat heeft gemaakt !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je een prachtige creaties gemaakt, mag ik mijn verjaardag ook even doorgeven?
    Ik heb het blad ook gekocht maar heb nog geen tijd gehad om het proberen te printen.
    Kom zeker vaker buurten gr Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een ontzettend leuke ideeën Tineke, ik heb genoten hoor, wat leuk om iets zelfgemaakts te geven hè!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Och die vlieger....Tineke dat is liefde op het eerste gezicht....zou hem dolgraag eens proberen...

    Razend mooi jou mooi's...

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik kwam kijken naar je tasje, maar zag meteen veel meer mooie dingen. Prachtig gemaakt allemaal.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ha Tineke
    Wat schitterend zeg !!!
    Groeten Anie I

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Tineke,
    Wat zijn je creaties, stuk voor stuk, weer mooi geworden! Complimentjes hoor!
    Heerlijk dat je zoveel kunt maken voor verjaardagen en dat het ook nog eens gewaardeerd wordt!! (want dat is ook belangrijk)
    Ben gisteren overstag gegaan en heb
    het blad toch gekocht.....
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een gave creaties heb je allemaal gemaakt Tineke.:)) De een nog mooier als de ander. Geweldig!
    Bedankt voor het meedoen met de dcl.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen