zaterdag 31 maart 2012

De uitslag van de candy!!!

Gisteravond was de candy afgelopen en vandaag ga ik de winnaar bekend maken.
Maar eerst wil ik jullie bedanken dat er zo massaal is meegedaan.
Hartelijk bedankt voor alle leuke berichtjes en een warm welkom aan alle nieuwe volgers. Ik hoop dat mijn blog aantrekkelijk blijft voor jullie.
Ik vond het leuk om een candy te organiseren en het zal echt de laatste niet zijn.
Ook een dank-je-wel aan degenen die een kaart stuurden om zo dubbel kans te hebben op het winnen van de candy.
Van alle gekregen kaarten heb ik foto's gemaakt.

Kaartenrek 1

kaartenrek 2

Deze 2 staan op de kast omdat ze niet in het kaartenrek passen.
Het staat zo gezellig alle mooie kaarten bij elkaar. Voorlopig mogen ze er nog niet af...:_)

Bij de vorige candy mocht Maurice de trekking doen. Hij vond het leuk om het deze keer weer te doen. Te meer omdat ook hij een aantal kaarten heeft gekregen voor de candy.

Alle namen had ik opgeschreven en van degenen die een kaart stuurden, gingen er 2 lootjes in het schaaltje.

Maurice pakte een lootje, vouwde het open en.....

Annemarie en Merit staat erop. Zij hebben de candy gewonnen!!!
Van harte gefeliciteerd en alvast heel veel plezier ermee.
Jammer dat niet iedereen kan winnen. Ik gun het jullie allemaal...
Annemarie en Merit, willen jullie mij jullie adres sturen? Dan kan ik het pakket naar jullie toesturen. Mijn emailadres staat rechts bovenaan mijn blog.

19 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Annemarie en Merit. Hartstikke leuk.
    Tineke thnx voor het mee mogen doen aan je candy.
    fijne zondag.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaarten hebben jullie ontvangen, en Annemarie en Merit van harte met jullie gewonnen prijs.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Annemarie & Merit met je mooie gewonnen prijs....veel freubelplezier ermee......
    En Tineke wat een prachtige kaartjes heb je ontvangen...
    bedankt dat ik mee mocht doen en tot een volgende keer in blogland
    groetjes en een fijn weekend verder...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met jullie prachtige prijzen Annemarie en Merit. Tineke wat heb je een hop prachtige kaarten gehad zeg, geniet er maar lekker van, daar kun je naar blijven kijken hè?

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke
    Wat een prachtige kaarten zien Ik.
    Die twee die op Je kast zijn prachtig
    vooral die rechter,wat een pracht.

    Meiden van harte gefeliciteerd met het winnen van de candy.
    Heb een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ben je heerlijk verwend.
    Annemarie en Merit gefeliciteerd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat ik mee mocht doen met je candy! Je hebt er in ieder geval een heleboel mooi kaarten aan overgehouden!
    Annemarie en Marit, gefeliciteerd!!
    Groetjes, MOnique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk gefeliteerd Annamarie en Merit.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten heb je gehad Tineke.

    Annemarie en Merit van harte gefeliciteerd, en Tineke jij nogmaals bedankt voor de leuke kans!


    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaarten heb je gehad Tineke.

    Annemarie en Merit van harte gefeliciteerd, en Tineke jij nogmaals bedankt voor de leuke kans!


    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een hoop mooie kaarten heb je ontvangen Tineke, gezellig hoor al die post.

    Annemarie en Merit gefeliciteerd met de gewonnen candy.

    Tineke bedankt voor de kans op deze super mooie Candy

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat meiden!
    Oooo wat heb je toch veel mooie kaarten gehad Tineke!
    Die zou ik ook nog maar even laten hangen en staan!
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd annemarie en merit.

    Tineke bedankt voor de leuke candy.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaarten heb je gekregen zeg, geniet er maar van,Annemarie en Merit gefeliciteerd, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou Tineke, je hebt in ieder geval post gekregen de laatste tijd.
    Bedankt voor de kans op je candy.
    Annemarie en Merit gefeliciteerd met de gewonnen candy.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd meiden en veel plezier met deze leuke spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Annemarie en Merit van harte gefeliciteerd met de candy, natuurlijk kan er maar 1 de winnaar zijn, vond het heel leuk mee te doen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo,
    Wat heb je een hoop kaarten gehad, erg leuk. Annemarie en merit gefeliciteerd met het winnen van deze mooie candy.
    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen