maandag 15 oktober 2012

Sneeuw & ijs

Het is alweer de 15e van de maand dus tijd voor een nieuwe challenge bij Marianne Design Divas.
De opdracht is deze maand: shaped cards.
Mijn bijdrage is een dubbele kaart in de vorm van een sneeuwvlok gemaakt.
Uiteraard zijn de materialen van Marianne Design die ik gebruikt heb. Het papier is uit paper bloc Winter. De sneeuwsterren, dennenbomen en lantaarn zijn creatables.
De ronde craftable heb ik beplakt met scrappapier en er een tekst op gestempeld van Eline's vintage christmas.
De bomen heb ik met blauwige distress geblend om ze meer op blauw sparren te laten lijken.
Het lieve snoesje in 3d erbij gezet.
Dat het een dubbele kaart is, kun je op de onderste foto beter zien.
Neem ook ff een kijkje op het blog om de voorbeelden te zien van mijn  DT-collega's.

Voor degenen die het patroon ook willen hebben, heb ik het erbij gezet.
Ik zou het wel op prijs stellen om het te laten weten als je het meeneemt. En wanneer je het gebruikt, dat je verwijst naar mijn blog!
Ik wil deze kaart mee laten doen met de wedstrijd:
* Hobby Nu: kerstboom

29 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Tineke, prachtig van vorm ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,
    Wat een prachtige kaart...en alles zo perfect in die blauwe tinten..het is weer een toppertje..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaart en een super leuk model.
    Heb het patroontje opgeslagen
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Tineke

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Tineke!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig Sneeuwvlok kaartje
    schitterend zo in die blauw tinten

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bjoetie Tineke, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi zeg!!! Prachtig zo in de vorm van een ster!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is absolutely gorgeous. Thanks for sharing the template of the star. I grabbed it, lol. Maybe i`ll try it out sometime. Love the colours of your card too. And it`s really beautifully embellished. So great to be working alongside you now that i`m finally back. Have a great day. Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een gaaf kaartje Tineke!
    Ook de verpakking voor de reep hieronder heb je echt helemaal super gemaakt!!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Tineke ,
    Wat heb je weer een super mooie
    kaart gemaakt ,dit is weer eens wat
    anders ,heel apart hoor . De kleuren
    doen het ook zo goed bij elkaar.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi tineke
    wat heb je er een geweldig mooie kerstster van gemaakt,erg leuk!!
    heb het patroon meegenomen en zodra ik er wat mee maakt zal ik je blog noemen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Tineke ik vind je kaart echt schitterend geworden, ik heb je sneeuwvlok meegenomen en als ik hem gebruik zal ik naar je blog verwijzen THANKS wat lief van je
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is weer prachtig Tineke.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart, prachtige met die ijs-blauwe kleuren!
    groetjes
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je deze kaart schitterend gemaakt Tineke.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig zeg, heel gaaf gedaan en heel leuk zo die sneeuwster!!!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart zeg, de vorm van de sneeuwster vind ik ook schitterend, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kaartje Tineke, de vorm is erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een gave kaart Tinus enne leuke vorm en ik heb um meegenomen!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtig kaartje, leuk de vorm van een sneeuwvlok.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat een leukerdje zeg! En een superoriginele vorm! Ziet er echt fantastisch uit! Normaal ben ik geen fan van 3d, maar dit is echt wel prachtig!!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat schitterend gemaakt Tineke, mooi zo met dat blauw. Ik vind hem prachtig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Eine schƶne Karte mit einer zauberhaftenForm, und sch nen Details. Liebe GrĆ¼sse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart Tineke! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk om zo,n vorm kaart te maken.
    Echt een winterkaart.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi gemaakt weer Tineke, leuke vorm ook./
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een heel mooi kaartje zeg! En deze vorm doet het ook erg goed,prachtig!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen