donderdag 31 januari 2013

Spring is in the air!

De titel spreekt genoeg.... Ik verlang naar het voorjaar!
De ene dag laat ik een winterkaart zien en de volgende dag is het volop lente bij me ;-)
Krijgen jullie nu al zin in het voorjaar na het zien van deze kaart?
Een leuke kaart in de vorm van een vogelhuisje gemaakt. Het patroon ervan staat in The Collection # 1 van Marianne Design.
Het papier wat ik gebruikt heb, is van Galeria Papieru.
Het vogeltje is met een nieuwe collectables gemaakt en de takjes en de bloemen met een nieuwe creatables.
Een stempeltje van Studio G wat ik een beetje verbouwd heb en verder een strik met een vogeltjescharm. 

37 opmerkingen:

  1. Nou . . het is zeker Lente . . Gelukkig wel, ik kan niet wachten. En wat is je vogelhuisje mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit prachtig gemaakt Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke,
    Het vogelhuisje is schattig, heel mooi ook de vogel, de takjes en..het mooie papier..weer super..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk vogelhuisje heb je gemaakt en de kleuren zijn helemaal in lentekleuren, heerlijk. Daar wordt je toch vrolijk van als je zoiets moois ziet. De dagen beginnen weer te lengen en als het een beetje een mooie dag is zoals gisteren dan kun je al merken dat we richting lente gaan en langer licht blijft. Ik verheug me erop.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat dacht ik gelijk Tineke,toen ik je
    huisje zag ,het lijkt wel lente!!!
    Wat een lief kaartje is dit.Heel
    mooie frisse kleuren ook .Ik hou zelf
    niet van geel,maar dit vind ik toch
    heel mooi.En nu op naar de lente .
    Lekker wandelen met Martine .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tineke, je weet ons weer helemaal in te pakken met dit schitterende vogelhuisje! Wat een heerlijke lentekleurtjes, daar worden we allemaal vrolijk van! En dan alles weer zo mooi verwerkt, het is een supergave creatie!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi tineke
    als ik zo naar deze bjoetie kijkt, ga ik zeker verlangen naar het voorjaar
    wat lief en mooie kleuren
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik krijg zin in het voorjaar door jou kaartje, hij is prachtig Tineke
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend leuk dit vogelhuisje, en het papier is inderdaad lente fris,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Tineke,

    Wat een leuk vogelhuisje heb je gemaakt ziet er heel leuk uit.
    En ik zie de lente al voor mij met al die lieve kleurtjes.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super gaaf Tineke!! Ik verlang ook naar de lente, dan wordt je wakker door de vogeltjes, heerlijk!!!

    liefs Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig vogelhuisje.
    Erg mooi gemaakt.
    Ik krijg al helemaal zin in de lente als ik uw kaartje zie.

    veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk die kleurtjes! Heel mooi gedaan Tineke! Nu het weer nog!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend vogelhuisje.
    Prachtig die mooie voorjaarskleuren.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Tineke, dat ziet er echt lente achtig uit.
    Wat een leuk vogelhuisje en dan de combinatie met het frisse papier,
    toppie hoor!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal lente en zo super leuk gedaan. Schattig dit modelletje zo.
    En ook nog eens zo heerlijk fris in het groen/geel. Prachtig.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat geweldig dat vogelhuisje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele leuke kaart Tineke en je hebt hem weer leuk afgewerkt. Groetejs Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele leuke kaart Tineke en je hebt hem weer leuk afgewerkt. Groetejs Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O wat een heerlijk lentegevoel krijg ik als ik dit ziet, zo lekker vrolijk, mooie kleurtjes en model, kan niet wachten tot het in het echt ook zo is.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettend leuke vorm voor een kaartje, ziet er erg mooi en gezellig uit!!! Krijg zéker zin in het voorjaar, ben die kou en regen meer dan zat....

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Echt schitterend weer!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WOW, das ist wirklich schon der Frühling, ganz toll die Karte
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou, van mij mag het voorjaar ook komen hoor Tineke! Wat een vrolijk kaartje.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super mooi 'lentekaartje' Tineke, een prachtig vogelhuisje in die leuke zachte lentekleurtjes
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. super leuk tineke
    vind de kleuren prachtig en dat takje met die bloemetjes........helemaal leuk
    hebhet partoon ook uitgeprint en de vogel heb ik nu nog aan de slag ermee!
    oja en de vogeltjes fluiten al weer hoor!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Przepiękny! Taki delikatny i ma śliczne kolory!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig vogelhuisje, erg leuk die frisse kleurtjes!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Als je het nou over de lente hebt dan is dit exact wat er bedoeld wordt!!! Wat een heerlijke kaart....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hallo Tineke,

    Heel mooi vogelhuisje.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig Tineke,zo mooi papier gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een leuke kaart, leuk het vogelhuisjes en mooi in deze pasteltinten.
    van mij mag het ook voorjaar worden.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Enig kaartje Tineke! Groetjes, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuk vogelhuisje, Tineke.
    En ja, heerlijk frisse lente kleurtjes gebruikt. Van mij mag de lente ook komen hoor, maar als ik nu naar buiten kijk, zie ik alleen maar regen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat maak je toch schitterende creaties, van de ene verrassing naar de andere en ze zijn allemaal even mooi.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een heerlijke lente kaart Tineke!
    We zullen toch nog even geduld moeten hebben. Hier was het gisteren herfst achtig en vandaag weer winters met een beetje sneeuw :(
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen