vrijdag 24 mei 2013

55 jaar getrouwd

Eindelijk ben ik weer terug van weggeweest. Er waren er die bezorgd om me waren en ik heb deze week zoveel mails gekregen hoe het me gaat en wanneer er weer een kaartje geplaatst wordt. Bedankt voor jullie bezorgdheid en interesse!
 Sinds het weekend voel ik me stukken beter. De extreme moeheid is weg en daardoor kan ik ook weer meer aan. Het slapen gaat ook wel beter maar nog niet elke nacht de hele nacht slapen.
Gisteren is er weer bloed geprikt of de vit D al in de stijgende lijn is. Ook nog wat andere dingen. Volgende week moet ik weer terug voor de uitslag.
En deze week ben ik heel druk bezig om mijn nieuwe hobbykamer in te richten. Maurice is naar zolder gegaan en zijn oude kamer heeft Goris voor mij geverfd en behangen. Daarna op stap voor meubels en opbergboxen voor alle freubelspulletjes. En kon ik alles opnieuw sorteren en inruimen. Ook gordijnen genaaid dus vandaar geen kaartjes.
Als alles helemaal klaar is, maak ik foto´s van mijn hobbykamer om aan jullie te laten zien.

Nu eindelijk naar mijn kaartje wat ik voor het eerst in mijn nieuwe kamer heb gemaakt. De schoonouders van mijn zus zijn 55 jaar getrouwd waar natuurlijk een kaartje voor gemaakt moest worden.
Een prachtig plaatje van een vintagevel van MD en aan de beide zijkanten heb ik een rand gemaakt met een nieuwe creatable. 
De bloemen heb ik gemaakt met de bloemenstans van een ronde craftable en de takjes met een nieuwe creatable.
Verder heb ik een strik toegevoegd met een charm eraan en lint over de breedte.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij de challenge:
* AnMa creatief: metaal 

34 opmerkingen:

  1. Fijn dat het langzamerhand beter met je gaat. Heerlijk, een nieuwe hobbykamer, lekker alles weer eens door je handen gehad en je weet weer wat je hebt. Kost veel tijd maar wel fijn als alles weer een goede plaats heeft.
    Je kaart is weer prachtig, mooie kleuren en prachtige mallen gebruikt, de bloemen zien er superleuk uit.
    fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Tineke
    heerlijk zeg... een eigen hobbykamer

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke,
    Wat geweldig een eigen hobbykamer! Ik heb ook wel een kamer over, maar ik vind het vlug een beetje ongezellig om daar alleen te zitten, mijn spullen staan altijd voor de pak en laat in de wintermaanden alles op tafel staan.
    Sorry dat ik je kaartje nogal nagemaakt heb hoor, maar ik wist gewoon zelf niets te verzinnen, soms ben ik het spoor gewoon bijster.
    Dit heb je trouwens weer heel mooi gemaakt zeg! En dat na al zoveel werk te hebben verricht! Goed om weer van je te horen, ik hoop dat de bloeduitslagen ook eens echt wat uitwijzen, fijn dat je wel een beetje van je vermoeidheid af bent, houe zo!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super mooie kaart Tineke en prachtig plaatje.
    fijn weekend en groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat je er weer bent met een
    kaart Tineke,het is een plaatje.
    Fijn dat het beter met je gaat.
    Ik ben benieuwd naar je nieuwe hobby
    kamer.Er komen steeds meer spullen bij,dat is met alle kaartenmakers zo.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Auch wieder eine wunderschöne Karte
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat je weer opgeknapt bent en wat fijn zeg een eigen hobbykamer, kun je lekker alles laten liggen. Je kaartje is weer schitterend, mooie details,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je je weer wat beter voelt, en leuk dat je hobby kamer helemaal klaar is.
    Je kaart is schitterend, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Zo romantisch en nostalgisch. Helemaal perfect.
    Het is ook leuk om te lezen dat je je weer wat beter voelt.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat het weer beterder met je gaat Tineke, dat er een stijgende lijn in zit. Hoe fijn is dat. En dan ook nog een hele nieuwe hobbykamer helemaal te super. Je kaart is dat ook, het is weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is prachtig Tineke....leuke details heb je erop gemaakt....en wat fijn dat je een eigen hobbykamer krijgt...Ik zou dat ook wel willen, maar dat is niet te realiseren, dus ik zit in een hoekje in de kamer....gezellig bij mijn mannetje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Tineke ,

    Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt . Super .
    Ik was ook al een beetje ongerust over je . Maar gelukkig , was je druk met andere dingen bezig .


    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat het al wat beter met je gaat Tineke, Heel herkenbaar voor mij, ik worstel met soortgelijke problemen. Je kaart is overigens weer heel erg mooi!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Tineke,ik kijk uit naar je hobbykamer.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Tineke

    wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt. De bloemen zijn ook heel mooi. Gelukkig ben je weer wat opgeknapt en hoop voor je dat het nu beter zal gaan. lekker een nieuwe eigen kamer heerlijk de mijne is ook nog niet af. Ik hoop het ook volgende week af te maken. We zien je foto's van je kamer wel ben benieuwd.

    Heel fijn weekend
    groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tineke,
    Blij om te horen dat het weer wat beter gaat en..dan lekker een nieuwe hobbykamer..heb ik ook, zó lekker om alles bij de hand te hebben en niet meteen alles te hoeven opruimen..Je kaartje is weer een echte Tineke..erg mooi..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohhh wowwww Tineke,wat heb je een schitterende kaart gemaakt.
    Lief plaatje,prachtig papier,super details.
    Fijn zeg dat het iets beter met je gaat,hoop dat vit D omhoog is gegaan.
    We willen natuurlijk dat het gelijk allemaal weer goed is,maar dat heeft toch ze tijd nodig.
    En wat geweldig dat je een hobbykamer heb,echt super lekker alles inrichten,veel succes ermee.


    sterkte met alles.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Tineke

    Gelukkig gaat het al iets beter met je.
    Je kaartje is weer zoooo mooi, die takjes zijn echt heel mooi.
    Wat fijn dat je een nieuwe hobbykamer hebt, daar geniet je vast enorm van.
    Een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel mooi vintage kaartje Tineke en wat heerlijk een eigen hobby kamer
    heb ik ook en soms doe ik de voorbereidingen boven en het plakwerk gezellig beneden, dan neem ik mijn handeltje wat ik bij elkaar heb gezocht op een dienblaadje en zit ik lekker bij de anderen. Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Tineke!
    Goh dat verhaal van vitamine D las ik ook op een ander blog, het blijkt dat veel mensen in Frankrijk die boven de Loire wonen door de aanhoudende kou en het trieste weer daar ook last van hebben. Het wil ook maar niet hè!
    Ik hoop dat het toch beter met je gat.
    Echt PRACHTIG is de mooie creatie met cadeautje en versje dat je Martine met moederdag hebt laten geven...wat een schattige foto's!
    Je hebt al wel veel werk verzet met je nieuwe hobby kamer poeh zeg, hier op zolder ligt dat al een jaar op me te wachten en ik kom er maar niet toe.
    Ben heel benieuwd hoe het kamertje geworden is.
    Fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Tineke,
    Fijn dat je weer op je blog bent geweest...een nieuwe hobbykamer...heerlijk!!
    Eerlijk gezegd, een eigen hobbykamer lijkt me al helemaal geweldig....maar ach...we doen t maar met wat we hebben,tóch!!!Tel je zegeningen...
    Goed te horen,dat je gezondheid ook de goede kant op gaat...hou vól!!!
    Verder wens ik je/jullie een heel fijn weekend,gr Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Tineke wat allemaal leuke goeie berichten. Fijn dat het beter met je gaat. En een mooie nieuwe hobbykamer. Super. Je kaart is ook weer prachtig geworden. Heel erg mooi gemaakt. Toevallig heb ik deze week ook een kaart met hetzelfde plaatje gemaakt. Vrienden van ons zijn straks 40 jaar getrouwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gelukkig ben je er weer Tineke en als je dit soort prachtige kaarten maakt dan willen wij er best even op wachten hoor. Mooi als altijd!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig kaartje Tineke!!!
    Heel veel plezier in je nieuwe hobbykamer!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Tineke,
    Leuk om weer wat van je te zien en goed om te lezen dat het wat de goede kant op gaat!
    En heerlijk hoor een eigen kamer!
    Sinds de jongste, alweer 12 jaar geleden ging studeren in Leeuwarden en op kamers moest vanwege de afstand heb ik meteen haar kamer "ingepikt" Het is gewoon m'n tweede huisje geworden haha
    En je kaartje is natuurlijk weer een bjoetie mooi van kleur en mooi afgewerkt met al je nieuwe stansjes!
    Succes met het inrichten van je kamer en sterkte met de gezondheid!!
    Fijn weekend en groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. schitterende kaart heb je gemaakt, fijn dat het nu al beter mag gaan hoop datvit ook omhoog is. En wat geweldig leuk een eigen hobbykamer, ben erg benieuwd naar de foto's

    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit ziet er weer vertrouwd uit Tineke! Mooi dat je weer op blogs bent, je ziet het, je word gelijk gemist! Je kaartje ziet er prachtig uit, heel mooi met die nieuwe mal ook, echt weer helemaal a'la Tineke!

    Lieve groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat fijn dat je je weer wat beter voelt Tineke. Ik hoop dat je vit D gehalte ook weer op pijl is. Ik vind je kaar weer prachtig mooi. Echt een plaatje. Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een prachtig kaartje weer. Gezellig dat je deze maand 3x hebt meegedaan aan onze challenge bij Anmacreatief. Hopelijk zien we je komende maand weer. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi Tinneke, jij maakt geweldig mooie werkjes! Ik ben blij, dat ik je blogje gevonden heb. Ga nu je blogje bij mij verlinken! Het zou tof zijn, dat je ook op mijn blogje en mijn nieuw kreativ droomwinkeltje, voorbij kan komen.Ik geef 15% en heb nog mooie Candys te winnen!! Vele lieve groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Was für eine herrliche romantische Karte.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt, mooi dat het weer wat beter met je gaat.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige en romantische kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen