dinsdag 4 november 2014

Schoolbordkaart

 Leuk dat er weer wat nieuwe volgers bij zijn gekomen.
Van harte welkom hier en ik hoop dat ik jullie kan blijven inspireren.
Vandaag een kaart met de nieuwe schoolspulletjes van Marianne Design die vorige week uit zijn gekomen. 
Deze kaart had ik ook bij me met de demo op de beurs. Maar misschien heb je deze ook al gezien in de mailing van MD.
Het patroon van de schoolbordkaart kun je ook vinden in de downloads
Hierop het vierkant (CR1203) met in het midden het schoolbordpapier uit paper bloc "Schooltime" (PK9118).
De "juf" komt ook uit het bloc.
Een som (COL1374) en een gedeelte van het ABC (COL1373) gestempeld. Erbij nog een paar krijtjes (COL1373) geplakt.
De tekst, puntenslijper en potloden zijn stempels van de sheet "School" (CS0909).

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* Divas by design: anything goes
* The Shabby Tea Room: just neutrals

Met diverse kaarten/creaties kwam ik in de top terecht. 
Bij Cuttlebug Mania met deze kaart
Bij Cards und More met deze kaart
Bij Scrapping4fun stond deze kaart in de schijnwerpers
En dan nog een paar die ik door de drukte vergeten ben te melden. 
Bij Cards und More met deze creatie
En bij It's all about the vintage and beauty met deze creatie
Het blijft een eer als je kaarten/creaties uitgekozen worden door het team.
Ik ben er blij mee. 

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke schoolbordkaart. Leuk ook om aan het einde van het jaar aan de juf of meester te geven.
    En wat en enorme lijst met topnoteringen. Geweldig! Gefeliciteerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke, Gefeliciteerd. het zijn stuk voor stuk prachtige kaarten. je hebt het verdiend!. dit ook een hele mooie. prachtig zo met het schoolbord. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, zo'n schoolbordkaart. De spulletjes spreken mij (als voormalig juf) heel erg aan!
    En fijn al die topvermeldingen! Gefeliciteerd!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met dit schoolbord. Heel apart en een leuk model!!!! En dan al die top plaatsen.........gefeliciteerd hoor, maar je verdient het echt wel!!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Origineel dit schoolbord, erg leuk Tineke. Wat leuk dat je zo vaak in de topvermelding staat, dik verdiend.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tineke
    heel mooi en leuke schoolbord kaart
    ook dikke proficiat met je gewonnen kaartjes
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook dit is weer een prachtige kaart, deze kaart kan in ieder geval door mijn niet nagemaakt worden want die heb ik laatst weggedaan...Ze halen je kaarten er altijd wel uit, zoveel toppers dat hier bij zitten, leuk, en die dolfijnenkaart van jou is voor mij de grootste topper, groetjes Frosien.
    (mocht je zin in de dennenboom en label hebben, ik kan hem zo naar je toe mailen)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is ie weer Tineke.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart weer Tineke!
    En gefeliciteerd met al je winnende kaarten!! Natuurlijk helemaal terecht want het zijn allemaal kunstwerkjes van papier.
    Lieve groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke schoolbordkaart Tineke, proficiat met al je prijsjes en top noteringen, het zij ook prachtige creaties...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat apart je schoolbord Tineke.
    Ik vind hem schitterend !!
    Gefeliciteerd met je prijzen.
    Heel leuk voor je .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje met het schoolbord, Tineke.
    En gefeliciteerd met je gewonnen kaarten en creaties, ze zijn stuk voor stuk weer heel mooi.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf hoor, dat schoolbordje is zo leuk! Van harte met al je ereplekjes, verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk de schoolbordkaart.
    Gefeliciteerd met je diverse ereplekjes, je verdient het want je maakt prachtige kaarten/creaties.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very pretty and such a cute design! Thank you for joining us at "The Shabby Tea Room" for our "Just Neutrals" challenge.
    Diane TSTR DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is superleuk Tineke, enige afbeelding is het ook! Heerlijk, dat nostalgische gevoel. Proficiat met al je top-noteringen, altijd leuk! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk schoolbordje! Jeetje dat zijn veel ere plaatjes. Sta ik niet van te kijken. Je creaties zijn altijd super mooi! Ga zo door!
    Gefeliciteerd hiermee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen