donderdag 24 december 2015

Winter Wonderland

Bedankt voor de felicitaties voor de verjaardag van Martine en ook voor de complimentjes op de creaties die ik maakte voor haar.
Sinds maandagmiddag zijn er problemen met onze provider. Alle blogs werden geblokkeerd.... reuze irritant natuurlijk. Op mijn eigen blog kon ik wel komen en mijn leeslijst openen alleen niet naar de blogs van anderen. Ik kon wel af en toe met mijn inloggegevens van onze provider er komen maar dat duurde zo vreselijk lang dat ik de strijd opgaf.
Dinsdag hadden we erover gebeld en ze zeiden dat het een storing was en dat eraan gewerkt werd. 
Maar vandaag was het nog niet verholpen. 
Ik heb dus weer gebeld en nu werd me verteld dat ik met een aanpassing bij mijn inloggegevens er  wel moet op kunnen. Nog niet alles lukt maar ik blijf hopen dat het goed komt.
Van de week had ik zin om een winterkaart te maken. Het kan geen kwaad om alvast een voorraad aan te leggen voor volgend jaar ;-)
De basis is een shape art van Dutch Doobadoo.
Het designpapier is "Glistening Season" van Pion Design. De afbeelding (is ook van Pion) ligt op het rechthoekige basis frame (CR1334).
Linksboven heb ik de nieuwe doily star (LR0397) geschoven die begin januari uitkomt.
Aan de rechterkant zit een label (ook van Pion) geschoven.
De kerstbellen hangen tussen de hulsttakken (CR1343) met een plakparel (JU0932) op de strik.
De oudere pionsettia's (LR0122 en LR0142) bij wat hulsttakken (LR0244).
Verder een tekst (CR1347) erbij en uit snow paper (CA3104) verschillende sneeuwvlokken gestanst. 
De grootste sneeuwvlok (LR0393) en de kleinere (CR1335) sneeuwvlokjes.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* WLVC
* KIC

Dan rest mij nog om jullie allen goede kerstdagen toe te wensen.
Hier zien jullie nog een kerstwens van mij. 

30 opmerkingen:

  1. Your creations are always SO beautiful Tineke! This is just LOVELY! Merry Christmas! Thanks so much for playing in our ‘WINTER’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Tineke!!
    Fijne kerstdagen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart Tineke, wat lastig dat alles nog niet goed werkt met je computer, het komt wel goed hoor, even geduld hebben. Ik wens je alvast Goede Kerstdagen toe, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerstkaartje Tineke!
    Fijne kerstdagen!
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi winterkaartje Tineke, je had er nog zin in, hihi Je filmpje is ook hartstikke leuk, dan je wel voor je wensen! Succes met de P.C, maar met geduld komt dat vast wel weer goed!
    Ik wens jullie ook hele leuke Feestdagen en een heel mooi en creatief Nieuwjaar Tineke.
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en oo voor jouw hele fijne dagen gewenst.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige winterse kaart Tineke. Leuk model en mooie opbouw heeft hij.
    Dank je wel voor je lieve kerstkaart die ik heb mogen ontvangen ;) en ik wens jou ook hele fijne dagen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke wat een prachtige winterse kaart. Het plaatje is al zo mooi en jij hebt weer leuke mallen. Gebruikt om er weer een mooie kaart van te maken. Super. Wat heb je een prachtig konijn gemaakt top!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige winterse kaart, Tineke.
    Jullie ook fijne kerstdagen gewenst. Geniet er samen van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart en fijne dagen.
    Groetjes Lil DT lid WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi is deze kerstkaart Tineke..leuk model en prachtig afgewerkt ..
    Ook voor jou hele fijne kerstdagen en een heel voorspoedig, gezond en vooral een creatief 2016
    Dat we ook het nieuwe jaar weer mogen genieten van je prachtige creaties

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaartje.
    Fijne kerstdagen
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kaart Tineke .
    Leuk model ook van D.D.D
    Gezegende kerstdagen.
    Je filmpje is ook leuk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart tineke, bedankt voor je bijdrage afgelopen jaar bij 52 WTC. Ik wens je fijne kerstdagen toe, en geniet van elkaars gezelschap. Groetjes Ingrid 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart weer Tineke, bedankt voor je deelname bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. supermooie kaart weer!
    Gezellige feestdagen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart, Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van KIC. Fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooie winterkaart Tineke! Hopelijk zijn de internet problemen snel opgelost! Fijne feestdagen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card. Thank you for joining in at Crafty Cardmakers and More.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Tinneke,
    hele mooie wintersekaart ook wens ik jou en je gezin een warm en knus eindejaar en een gezond en creatief 2016
    fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Tineke....mooi modelletje ook. Supers. Dankjewel voor deze bijdrage aan de challenge van WLVC. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De kleuren passen perfect bij een winterkaart! Mooi werk weer Tineke!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, en wat leuk dat je meedoet met de Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, so beautiful.♥
    Thank you for joining us at Card and Scrap.
    Hugs Line.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A beautiful Christmas card. Your colour scheme is really pretty and your die cuts accent the image perfectly. Thanks for joining usover at Crafty Cardmakers and more. Sally.x.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart hoor . Fijn dat je mee doet bij KIC . Gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Thank you so much for playing along over at Noor! Design UK!

    I looooovvvvve your creation, we hope to see you back here next time!

    DT - Keeley Ainsworth
    Noor! Design UK

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful Christmascard. Thanks for joining us at Kort o Mania. Anne Lill - Dt KOM

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful card! Love the big snowflake doily! Thanks for joining us this week with the shabby tea room.

    BeantwoordenVerwijderen