donderdag 7 juli 2016

Vrijkaarten voor de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen

Net als in het voorjaar mag ik ook nu weer 5 x 2 vrijkaarten weggeven aan volgers / lezers van mijn blog voor de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen die op 1, 2 en 3 september 2016 plaats vinden in de Brabanthallen in Den Bosch.


De Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen is dé beurs voor kaartenmakers, stempelfanaten, scrapbookers en alle andere hobbyisten met een passie voor papier.
Deze beurs trekt bezoekers vanuit heel Nederland én België om nieuwe materialen in te kopen, inspiratie op te doen en contacten met andere bloggers.
Het leukste creatieve uitje van het voorjaar voor beginners, maar óók de meest fanatieke kaartenmakers en scrappers kunnen hier hun hart ophalen.

Wil je kans maken om twee vrijkaarten te winnen voor de voorjaarseditie van deze beurs? 
Reageer dan snel op dit bericht. Geef aan met wie en waarom je deze beurs wil bezoeken en wie weet ben je de gelukkige winnaar!


Meer informatie over de beurs:
* Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, Brabanthallen Den Bosch - 1, 2 en 3 september 2016
* Emailadres: info@knotsgekkekaartendagen.nl
* Website: www.knotsgekkekaartendagen.nl
* Prijs: Kinderen t/m 12 jaar hebben gratis entree
Volwassenen betalen € 8,50 p.p. (Mannen mogen gratis naar binnen mits ze in gezelschap van een vrouw zijn)
Online kunt u uw entreekaart voor de beurs met € 1,50 korting p.p. kopen.

Heb je dus zin om samen met je vriendin, dochter, zus of buuf  naar de beurs te gaan?
Niet alleen mijn volgers maar ook de (trouwe) lezers van mijn blog maken kans om een vrijkaartje te winnen voor 2 personen!
Laat hier een leuke reactie achter en vertel met wie je graag naar de beurs zou willen gaan. Wie weet ben jij één van de winnaars.
Ik maak ca. 20 augustus de winnaars bekend. Dus hou mijn blog in de gaten! 

21 opmerkingen:

  1. Heel graag zou ik met mijn nichtje willen gaan, mijn man heeft voor het eerst mannenweekend, en we zijn in de 33 jaar van ons huwelijk nog nooit apart weggeweest. Ik ben bang dat ik me zal vervelen, daarom wil ik heel graag naar de beurs toe. Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel graag wil ik naar de beurs toe omdat ik er nog nooit geweest ben en een heel lieve vriendin heb die heel veel voor ons betekend ik zou Christina dus heel graag meenemen! groetjes Els Thomassen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke,

    Het lijkt me leuk om met mijn moeder van 85 jaar oud naar deze beurs te gaan. Ik gun haar en mezelf een prachtig dagje uit.

    Hartelijke groet,

    Mia van den Hardenberg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tineke,ik zou graag voor kaartjes mee willen loten want ik ga graag naar de knotsgekkekaartendagen in den Bosch wat altijd een gezellige dag uit is samen met mijn man en vriendin. Groetjes Lennie de Jonge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou heel graag deze kaartjes willen winnen. Ik ga altijd met mijn vriendin daarheen en vind deze beurs de leukste op gebied van kaarten maken! Groetjes Betha Horsmeier-Bouter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tineke, Ik wil ook graag een gokje wagen. Ik rijd elke keer met 3 vriendinnen naar Den Bosch vanuit België omdat het bij de knotsgekke kaartendagen voor ons luilekkerland is, bij ons is het toch wat minder op hobbygebied.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kaarten beurs is reuze gezellig Tineke!
    Ik probeer ieder jaar er naar toe te gaan.
    Daar wil ik graag heen met mijn schoonzus.
    Die is er nog nooit geweest.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou de vrijkaarten heel graag willen winnen.
    Ik ga met mijn vriendin ( en tevens collega ) naar de beurs.
    We werken al jaren samen maar spreken elkaar nooit op de werkvloer, dus diet is een beurs waar we honderduit kunnen bijkletsen en lekker shoppen tegelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tegen zo'n kans zeg ik geen nee, :)
    Ik zou graag de vrijkaartjes willen winnen voor mij, mijn moeder en mijn vriendin. Wij gaan al jaren met zijn drietjes naar de creatieve beurzen. Het geld waarmee we de entree kunnen besparen, scheelt toch wel of je drie kaatjes moet kopen of 1 :)Kunnen we weer uitgeven aan scrapspullen en aan de workshops die daar worden gegeven. Want dat vinden wij toch wel het leukste om te doen. Echt een dagje uit voor ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo Tineke, ik zou heel graag met m'n zusje naar de beurs in Den Bosch willen gaan omdat ze er altijd voor mij is en ik het haar daarom van harte gun! Groetjes Davien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tineke
    Je zou mij heel gelukkig maken met een vrijkaartje, ben eindelijk fit genoeg om er eens erop uit te gaan,na mij by pass operatie,crohn,reuma
    Gr joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke dat is een mooie kans om elkaar weer te zien, dit keer herken ik je echt wel hoor hihihi, ik zou de kaarten graag winnen om met m'n vriendin Tineke te komen gr. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk Tineke dat je vrijkaartjes van Den Bosch mag weg geven. ik zou graag een kaartje willen winnen zodat is samen met een vriendin gezellig naar de beurs kan. Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Tineke zou graag een kaartje willen winnen
    ga ik gezellig met mijn man naar de beurs
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Tineke,wat leuk ik zou graag kaartjes willen winnen om gezellig samen met mijn man Sjaak en buurvrouw/vriendin Willie op donderdag naar de knotsgekkekaartendagen in den Bosch te kunnen. Groetjes Lennie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tineke leuk als ik de kaartjes kan winnen. Ik heb vast wel om met iemand samen naar Denbosch te gaan. Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tineke leuk als ik de kaartjes kan winnen. Ik heb vast wel om met iemand samen naar Denbosch te gaan. Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Tineke, weer zo'n leuke actie. Ik wil graag met mijn dochter naar Den Bosch. Het is altijd zo'n leuke beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tineke dit wil ik heel graag een kans geven, kaartjes voor de leukste beurs van Nederland winnen dan kom ik samen met mijn moeder en kleindochter van 8 jaar, een dag heerlijk genieten en mooie aankopen doen zodat we de winter weer doorkomen :-)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Tineke
    Leuk dat je vrijkaartjes van Den Bosch gaat verloten. Ik zou heel graag met mijn vriendin naar deze beurs gaan lijkt me heel erg gezellig en leuk.
    groetjes jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wij zijn van plan om te gaan, kaartjes winnen zou wel leuk zijn, (kunnen we op de beurs weer iets meer uitgeven) :-).
    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen