maandag 13 februari 2017

Een nieuw leven

Het heeft even geduurd maar toch wil ik jullie nog iets laten zien wat ik maakte voor de kraammand bij de geboorte van Guido.
Ik maakte ook nog een wiegje omdat ik wist hoe leuk Jacqueline deze vindt. Eens maakte ik het voor haar wat ze aan vrienden kado deed.
Maar nu in de kleurtjes van de babykamer.

Het wiegje is een patroon van Sandra's Scrapshop
Ik gebruikte het bloc "Eline's Babies blue" ervoor.


Het hemeltje bestaat uit een paar laagjes breed kant wat ik aan de bovenkant heb gerimpeld en vastgenaaid.
De piek is een parelpin waar een strik om gestrikt is. 


Aan de zijkanten is het hemeltje opgenomen met een strik van seambinding.





Aan het voeteneind een label met lief gedichtje erop wat bevestigd is aan een strik van tule. De staanders aan de buiten- en binnenkant met een mooie grote parel versierd. 


Het matrasje in het bedje heb ik verhoogd en rondom versierd met een kantje.
Hierop ligt een dekbedje met ook een kantje erlangs en de naam van de baby en zijn geboortedatum.
Een kussentje erin met een tekst erop gestempeld. In de hoek op het kussentje zit een lief konijntje.


Even het matrasje en dekentje eruit... 


De achterkant van het hemeltje...

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectable: COL1397 Charming alfabet
Creatable: CR1282 Mini numbers
Paper bloc: PB7049 Eline's Babies blue
Clear stamps: EC0106 Eline's Babies, CS0922 Baby teksten NL

14 opmerkingen:

  1. Wat is dit toch prachtig zo mooi groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, ich bin soooooooooooo begeistert,
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een snoepertje Tineke!!
    Wat een schattig wiegje is dit.
    Daar zal Jaqueline wel weg van zijn .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tineke wat heb je dat schitterend gemaakt!Prachtige kleuren en zoveel kleine details...je blijft ernaar kijken!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooooow Tineke weer zo een beeldig wiegje...en wat een mooie kleurtjes designpapier...PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Tineke ik kijk mijn ogen uit.
    Wat zullen ze er blij mee zijn geweest.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is ech prachtig. Een plaatje gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende creatie Tineke!! Zo lief en speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke ,
    Wat is dat Prachtigggg !! Knap werk helemaal top !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. BEELDIG Tineke je shabby wiegje! zoooooooooooooooo gaaf!
    Het staat vast op Guido's kamertje te pronken?
    of bij zijn Mama? hihi
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen