zaterdag 1 juli 2017

Ahoy

De 1e helft van het jaar is om, de maand juli is alweer aangebroken!
Tijd voor een nieuwe challenge bij Dutch Doobadoo. Uiteraard weer met een sketch.
Dat is deze maand met de leuke card art Zeilboot.
Het is vandaag ook mijn beurt bij het HobbyVision blog om iets te plaatsen. Daar is deze boot ook te zien. 


Mijn uitwerking met de sketch is deze zeilboot:


De zeilboot nam ik over op wit karton en op het designpapier "Legends of the Sea" van Pion Design.
Met heel wat mallen heb ik de zeilboot aangekleed.
Het bootje vaart in de golven. Deze heb ik afgeknipt van Anja's frilly square.
Aan de linkerkant een meerpaal met een anker eraan vastgebonden. Het anker is bewerkt met Inka gold zilver. Een rol scheepstouw ligt bij de meerpaal en er groeit koraal.
Aan de rechterkant staat de vuurtoren en een stuurrad. 
In het visnet zijn wat vissen gevangen. Een kokmeeuw pikt een visje mee.
De reddingsboei hangt aan de ketting van paper art Nautisch die ik met Inka gold braun een kleurtje heb gegeven.
In de top van de mast heb ik waxkoord gestrikt en op de vlag het woord Ahoy gemaakt met de plakletters van Tim Holtz.

Gebruikte materialen Marianne Design:
CR1279 Tiny's Ocean set, CR1364 Punch die - Fish, CR1405 Nautical rope, CR1406 Coral, CR1409 Tiny's Fishnet, CR1410 Tiny's Lighthouse
Creatables: LR0232 Anker, LR0417 Porthole, LR0470 Anja's Frilly square
Luxe karton: CA3127 Zilver karton

Dutch Doobadoo:



5 opmerkingen:

  1. Dat is weer een hele mooie Tineke. Wat een schitterend papier heb je hiervoor gebruikt. Prachtig hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat is je zeilbootje weer mooi.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie creatie Tineke!
    Wat heb je dat leuk gedaan.
    Weer heel veel te zien,super gaaf.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen