zaterdag 11 november 2017

Winter Wonderland

Na het uitstapje van een mannenkaart vandaag toch maar weer een kerstkaart.
Er staan er nog wel een aantal te wachten in mijn map om geplaatst te worden. 
Maar tussendoor was ik bezig met opdrachten (alvast voor het voorjaar...), oppassen en vanmiddag een heerlijke high-tea met 2 schoonzussen. Die kreeg ik van hen aangeboden voor mijn 50e verjaardag j.l.
Maar nu dan de kaart...


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van shape art Frame van Dutch Doobadoo. Deze heb ik overgetekend op kraft, wit karton en het nieuwste designpapier "Joyous Winterdays" van Maja Design.
De randen zijn ingesmeerd met witte gesso.
Op de cirkel zit een afbeelding die ik op internet vond.
Bij de spar staan herten in de sneeuw van foamball clay.
Een mooie kerstster met blad, takken en elzenpropjes bovenaan. En verder een tekst erbij.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1289 Tiny's Deer, CR1347 Winter Wonderland, CR1414 Twine circle
Creatables: LR0378 Spar, LR0435 Petra's Poinsettia, LR0437 Petra's Twigs set, LR0438 Petra's Larix
Glitter karton: CA3104 Snow paper
Parels: CA3132 Pearls - white

Dutch Doobadoo:  
Shape art Frame 470.713.146


6 opmerkingen:

  1. Je kaart is een plaatje Tineke!
    Super gaaf met de hertjes .
    Een prachtige combinatie.
    Een goede zondag met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige winterse kaart heb je gemaakt, Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Tineke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer prachtig Tineke. Een mooi winters tafereeltje met die herten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kerstkaartje Tineke, zo een super leuke details erop....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje leuk winters plaatje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen