zaterdag 24 maart 2018

Welkom lieve ukkepuk

Al eerder liet ik een creatie zien met de pop up circle mal van Dutch Doobadoo. Daarbij had ik verteld dat deze ook op een andere manier te maken was.
Die creatie laat ik nu zien. Ik heb er doosje van gemaakt met babysokjes erin. 
Je kunt het meenemen als je op kraamvisite gaat maar doordat het niet te dik is, kan het ook per post verstuurd worden.
Op de demodagen zijn er heel wat foto's van gemaakt omdat het zoveel bekijks had.


Op de voorkant van het doosje klimt de schattige koala met haar kleintje op haar rug in de boom.
Bij de mooie hibiscus zitten wat takjes en blaadjes. 
Het designpapier komt uit het bloc "Eline's Crafty Patterns".


Aan de linkerkant heb ik een pocket gemaakt waarin het hart als label zit. 
Op het hart een gedichtje gestempeld en een kantje eraan vastgestrikt met waxkoord.
Aan de rechterkant is het doosje waarin babysokjes zitten en achter de open cirkel heb ik mica gedaan.
Om er een doosje van te maken, heb ik aan de boven- en onderkant van het gedeelte van de cirkel 2 cm extra aangesneden en gerild op 1 cm.
Het kleine koalabeertje oefent met boompje klimmen op een kleine boomstronk...
Het designpapier van deze kant komt uit bloc "Herbs & Leaves".


Hier kun je zien hoe het doosje open kan.
Tussen het designpapier van de voor- en achterkant heb ik lint geplakt zodat het kaartdoosje dichtgestrikt kan worden.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1444 Rosettes & labels, COL1448 Eline's koals & baby
Craftables: CR1338 Tiny's Trees Oak, CR1351 Basic Heart, CR1432 Herbs & Leaves
Creatables: LR0478 Hibiscus & tropical leaves
Paper blocs: PB7054 Eline's Crafty Patterns, PK9152 Herbs & Leaves
Clear stamps: CS0922 Baby teksten NL, EC0171 Eline's tekst

Dutch Doobadoo: 
Card art Pop up Circle 470.713.325

6 opmerkingen:

  1. Ohh wat een lief weggevertje heb je ervan gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart doosje,ben helemaal weg van je bloemen, prachtig gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk weer eens even op je blog kijken, ik was ook nieuwsgierig hoe je dit leuke baby cadeautje gemaakt had.
    Erg mooi met een plek voor de babysokjes.
    Het is inderdaad een kunst om iets leuks te maken dat ook nog door een brievenbus past.
    Schattig die koala's klimmend in de boom!
    Mooi dessinpapier het is weer een super creatie!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gemaakt heel mooi en lief ziet het er uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit een super mooi doosje Tineke!
    Leuk om weg te geven, en te ontvangen.
    Het ziet er heel gezellig uit!
    Een goede zondag met je gezin.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige doosje heb je gemaakt.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen