maandag 24 december 2018

Hello little girl

We zijn bijna aan het eind van het jaar aangekomen maar eerst krijgen we nog de kerstdagen en de jaarwisseling. En nu, nog voor de feestdagen, ligt de nieuwe collectie van januari al in de winkel. Een mooie collectie met veel babymaterialen!
Bij nieuw denk ik aan een nieuw jaar maar ook aan nieuw leven. Dus ik ben heerlijk bezig geweest met een lief babykaartje in zachte zoete roze tinten.


Hoe ik deze kaart gemaakt heb en welke materialen er gebruikt zijn, is terug te vinden op het Marianne Design blog. 

Dit jaar hebben velen geen zelfgemaakte kerstkaart gekregen omdat de stapel zelfgemaakte kerstkaarten echt nihil was.... Sorry!
Ik wens jullie allemaal....


5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige geboorte kaart
    Groetjes van Judith en fijne kerstdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi weer gemaakt met deze nieuwe babymaterialen. We kunnen ons weer uitleven emt kaartjes maken voor geboortes. groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jou ook fijne dagen en een goed, gezond en creatief 2019!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief baby kaartje Tineke!
    De mallen zijn weer mooi hoor.
    Goede dagen met je gezin!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toppie kaartje weer Tineke.
    Fijne Feesdagen en een creatief 2019!!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen