vrijdag 1 maart 2019

Just married

De blogpost voor de bloghop van Dutch Doobadoo staat hieronder! Die met de puppy's.

En dan is de 1e dag van de demodagen alweer voorbij....
Maar wat was het weer superleuk! Erg gezellig om velen enthousiast te maken met de materialen van Dutch Doobadoo en Marianne Design.
Gelukkig hebben we nog zo'n leuke dag voor de boeg en hebben we morgen nog een herkansing ;-) 
Ik ben benieuwd wie ik dan ga zien.
Er staan diverse soorten kaarten op mijn demotafel. 
Vandaag laat ik jullie een trouwkaartje zien die heel veel keertjes bewonderd is en op de foto is gezet.


Deze kaart is ook gemaakt met een nieuwe mal van Dutch Doobadoo die sinds deze week in de winkel ligt.
 Het is card art Double side en het designpapier is uit het paperpad Marry Me van het zo populaire Mintay.
Omdat het papier al zo mooi is , heb ik er niet zoveel meer aan toegevoegd maar nog wel een paar malletjes gebruikt.
Bovenaan 2 slingers met banners opgehangen met letterstickers van Tim Holtz.
Onderaan de trouwringen met diamantjes erop die ik maakte met de parelpen. En rechtsonder nog een camera en hartje opgeplakt die ik knipte uit het designpapier.

Gebruikte materialen Marianne Design:
Creatables: LR0238 Trouwringen, LR0581 Bunting banners

Dutch Doobadoo: 
Card art Double side 470.713.706


3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart. Veel plezier vandaag.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart,weer een heel andere invulling dan de vorige babykamer. SUPER

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart is 't ook Tineke.
    Zeker in combinatie met dit papier.

    BeantwoordenVerwijderen