maandag 22 april 2019

Paasmandjes

Voor de kleinkinderen maakte oma een klein aardigheidje voor de pasen. 
Leuk om de nieuwe box card te gebruiken van Dutch Doobadoo.
Beiden maakte ik ze met een ander designpapiertje.


Martine houdt van roze en voor haar mandje gebruikte ik designpapier Easter Greetings van Pion Design.
Alle afbeeldingen knipte ik uit designpapier van Renke.


Aan het hengsel knoopte ik een strik van tule en gestippeld lint. Op het hengsel zit nog een vlinder (COL1466 Eline's butterflies).
In het mandje wat papier raffia gestopt en een chocolade haasje en m&m's eitjes.


Guido kreeg een mandje met designpapier Celebrate Spring van Studiolight. Omdat dit papier al leuk genoeg was, heb ik niks meer aan toegevoegd. 
Op het hengsel zit ook hier een vlinder en een strik van tule en organza om het hengsel gestrikt.


Ook hier wat raffia van papier in gestopt met ertussen een chocolade haasje (volgens Guido een nijn!) en ook m&m's eitjes.

Box art Cookies 470.713.054

3 opmerkingen:

  1. Ziet er super schattig uit, Tineke. Heel erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze leuk de paas mandjes Tineke!
    Het model is heel gaaf ,dat zullen de
    kleinkinderen wel heel erg leuk vinden.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt schattig !!
    Annie i

    BeantwoordenVerwijderen