donderdag 11 juli 2019

Feest bij Doe@ding!

Bij Doe@ding is het zaterdag feest, de winkel bestaat 12½ jaar!
Waar veel winkels sluiten, blijft deze schitterende winkel voortbestaan.
Ter ere hiervan vond Marlous en het team het leuk om een vlaggetje op te pimpen. 
Deze hangen ze door de winkel heen. Dat zal een vrolijke boel zijn!
Natuurlijk kon ik niet achterblijven om ook een vlag te versieren.


Er zijn 2 soorten vlaggetjes van kraft en ik heb voor deze gekozen.
Ik wilde zoveel mogelijk bij de kleuren van het logo blijven en heb daarom tussen mijn designpapier gezocht. Het bloc Eline's Fresh flowers kwam het beste uit de bus.
In het midden een heerlijke taart met slagroom en uiteraard kaarsjes erop.
De olifant leende zijn ballonnetje even aan me uit.
Bovenaan een slinger met kleine vlaggetjes met letters van Tim Holtz erop.
De naam Doe@ding en het cijfer 12½ mochten niet ontbreken en ook heb ik getracht om de bloemen van het logo erop te krijgen.

Marianne Design:
Collectables: COL1322 Cake, COL1384 Eline's Elephant, COL1418 Elegant numbers
Craftables: CR1431 Succulent (pointed), CR1433 Card box ("touwtjes" van de ballonnen)
Creatables: LR0581 Bunting banners
Designfolder: DF3454 Karin Joan's Letter board
Paper bloc: PB7045 Eline's Fresh flowers
Glitter karton: CA3104 Snow paper, CA3121 Gold

3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee van Doe@ding!! Je hebt een schitterend vlaggetje gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vlag voor Doe @ ding is super gaaf Tineke!
    Daar zal ze vast heel blij mee zijn !
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijze leuke vlag.
    Kan helaas niet komen.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen