dinsdag 10 december 2019

Fijne dagen

Al een paar weken terug was ik op een demo begonnen aan deze kerstkaart. 
Thuis heb ik 'em later afgemaakt.
Eerder maakte ik al een kerstkaart met de kerstboomkaart van Dutch Doobadoo maar die heb ik anders gevouwen.


De kaart maakte ik met card art Kerstboom.
De mal tekende ik over op wit cardstock en designpapier Snow much fun van Carta Bella.
De randen van het designpapier kregen een dun likje witte gesso.
In de boom heb ik een lichtjessnoer opgehangen.
De ijsbergen tekende ik over op wit cardstock, designpapier en snowpaper. 
Een hertenpaar staat in de sneeuw van een gescheurde strook wit cardstock waarop wat flocking powder zit. 
Ertussen staan wat boompjes en ook aan de linkerkant staan er nog een paar in sneeuw van foamball clay.
Een tekst gestempeld en de kaart afgewerkt met wat sterren.

Marianne Design:
Cratables: CR1448 Punch die: Star, CR1483 Trees, CR1485 Deer, CR1486 Christmas light
Craft stencil: PS8045 Mountains
Stempel: MZ1905 Marjoleine's Sneeuwman
Glitter karton: CA3104 Snow paper, CA3140 Metallic - Mint, CA3144 Glitter - Platinum

Dutch Doobadoo: 
Card art Kerstboom 470.713.723


4 opmerkingen:

  1. Mooie kaartj weer Tineke...
    fijne dagen.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Leuk om hem zo om te vouwen, geeft er weer net een andere draai aan. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Tineke! de hertjes blijven leuk.
    Het model is ook prachtig met de kerstboom.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen