woensdag 26 februari 2020

De vogels fluiten...

Wat een wind hebben we de laatste weken....helemaal geen voorjaar nog.
Daarom heb ik maar een kaart gemaakt in heerlijk vrolijke tinten.
De vogels zijn druk bezig om een mooi vogelhuisje uit te zoeken waar ze straks kunnen nestelen.


Uit het grote paperpad Dreamer van Mintay heb ik heel veel bloemen, vogelhuisjes en vogels geknipt.
Dit alles heb ik mooi gerangschikt en hier en daar wat verhoogd zodat er mooi diepte in zit.
Op een label is de tekst gestempeld en met waxkoord vastgestrikt.
Verder wat kleine vlindertjes toegevoegd.
Dit is de voorkant van de kaart wat sluit met een mooie strik.


Dit is de binnenkant waar diverse stukken uit de kleine pads gesneden zijn.
Ook uit het kleine paperpad Dreamer heb ik van alles uitgeknipt en er één geheel van gemaakt.


De voor-en achterkant.
Het patroon van deze kaart komt uit de groep van Mijn Schatkaart op Facebook.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Tineke.....het gebreide papier staat er heel mooi bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart en dan die binnenkant ,leuk model en zo prachtig afgewerkt .Vindt het zelf nog wel een dingetje om de plaatjes mooi boven elkaar te verwerken.Dus eigenlijk een 3 D plaatje van maken.Prachtig papier.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is super mooi Tineke!
    Wat een leuk model is dit,wat een werk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen