woensdag 29 april 2020

Tijd voor taart!

Vandaag is een buurvrouw van ons jarig. 
Voor haar heb ik een heerlijke taart "gebakken" waar ze fijn van kan genieten.
Hiervoor hoefde ik niet in de keuken te staan maar heerlijk op mijn hobbykamer in elkaar geflanst.


De taart maakte ik met het craft stencil van de party cake. 
Deze tekende ik over op wit fluweelpapier. 
Met het designpapier Night night van Pebbles zijn de cakelagen bedekt. 
Het bloemenrandje is het onderrandje aan het papier. Deze heb ik gemat op designpapier Peek-a-boo you  - Boy van Pebbles. 
Beide papiertjes zijn eigenlijk babypapiertjes maar het kan dus ook voor andere doeleinden gebruikt worden.
De taart is versierd met bloemetjes en blaadjes en afgewerkt met een parel.
Op de slagroom zitten sprinkles en snoepjes.


Hier zie je hoe de taart kan blijven staan.
De taart tekende ik 2 x over op wit fluweelpapier, 1 x gewoon en 1 x in spiegelbeeld. 
De taart voor de achterkant kreeg een horizontale rillijn ter hoogte van de bovenste cakelaag. De bovenste delen op elkaar geplakt zodat er een dubbele kaart ontstaat.

Marianne Design:
Collectables: COL1323 Flower set, COL1481 Cupcake by Marleen
Creatables: LR0398 Build-a-rose  LR0587 Poppy
Craft stencil: PS8057 Party cake
Stempel: CS0987 Felicitaties
Parels: JU0937 Diamond gems - pink

1 opmerking:

  1. Dat was vast een grote verrassing voor je buurvrouw!
    Wat een geweldige taart heb je voor haar gemaakt Tineke!
    Het is echt een topper,leuk model en mooi papier.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen